La Universitat de València aconsegueix el bronze d'handbol femení en el Campionat d'Espanya Universitari

L'equip femení d'handbol de la UV ha obtingut la medalla de bronze en el Campionat d'Espanya Universitari (CEU) celebrat del 20 al 23 de maig de 2025 a Leganés i organitzat per la Universidad Camilo José Cela.

29 de may de 2025

Les representants de la UV van véncer a la Universitat de Lleida en el partit pel tercer lloc, disputat en el complex municipal ‘La Cantera’, amb un resultat final de 16-33. Amb aquesta victòria, la UV va assegurar el seu lloc en el podi nacional i va tancar la seua participació en el torneig amb una destacada actuació.

El campionat va concloure amb la Universidad de Castilla-La Mancha com a campiona, seguida per la Universidad Católica de Murcia, que va obtindre la medalla de plata.

Des de la Universitat de València, es reconeix i felicita l'equip pel seu esforç, compromís i dedicació al llarg de la competició, així com al cos tècnic pel seu acompanyament i dedicació durant tota la temporada.

Other News