Convocatòria de places de residència al Col·legi Major Rector Peset

Imatge

Període de l'esdeveniment: De 1 de de juliol de 2019 a 22 de de juliol de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València

Descripció:

Resolució del Vicerector de Cultura i Esport de la Universitat de València, per la qual es convoquen places de residència per al curs 2019-20, al Col·legi Major Rector Peset, destinada a estudiants a estudiantes de grau, màster i doctorat de la Universitat de València, així com estudiants d’altres universitats i centres d’educació superior si queden places disponibles, després d’atorgar als estudiants de la Universitat de València.

Organitza:

Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València.

uv.es/cmrpeset

Contacta: admisionpeset@uv.es