Arranquen les activitats esportives en la Universitat de València

Un partit amb participació d'esportistes de la Universitat.

La Universitat de València celebra hui divendres, 20 de setembre, el Dia Internacional de l’Esport Universitari (IDUS, per les seues sigles en anglés), amb l’inici de les activitats fisicoesportives organitzades a través del Servei d’Educació Física i Esports.

L’objectiu de la proclamació d’un dia internacional de l’esport universitari és garantir i preservar, per a l’estudiantat i la ciutadania, les activitats i programes esportius en les institucions d’ensenyament superior, a fi de promoure l’educació física i les seues vitals contribucions a estils de vida sans, la no discriminació, la igualtat de gènere, la inclusió social, la integritat i una ciutadania socialment responsable.

Un dia dedicat a reafirmar la importància de l’esport en les universitats.