Candidats dels cinc partits debaten a Geografia i Història sobre el model de ciutat per a València

Facultat de Geografia i Història.

Candidats dels cinc partits amb representació en l’Ajuntament de València debateren aquest dimarts (21 de maig) a la Facultat de Geografia i Història sobre el model de ciutat per al segle XXI.

El debat fou presentat pel degà, Josep Montesinos, i actuà com a moderador el vicedegà de Cultura i Participació Estudiantil, Emilio Iranzo.

Per part del PSPV-PSOE hi intervingué Borja Sanjuán. Pel PP, María José Ferrer. Unides-Podem estigué representada per Jaime Paulino: Compromís, per Jordi Peris. I Ciudadanos, per Narciso Estellés.

La iniciativa s’emmarca en el cicle ‘Tertúlies a la facultat’, que s’organitza per a debatre sobre qüestions d’actualitat.