Imatge d'arxiu del Centre d'Idiomes.

El Centre d’Idiomes de la Universitat de València manté oberta la matrícula per als cursos anuals, i l’alumnat es pot incorporar en qualsevol moment. En cas de ser necessària una prova de nivell es pot demanar la cita per telèfon. L’accés als cursos del Centre d’Idiomes està obert al públic en general, i no sols a la comunitat universitària. Els cursos són per a a totes les edats des dels 6 anys.

Al Centre d’Idiomes es poden realitzar cursos de nivell A1 a nivell C2 d’alemany, anglés, francés, italià, valencià i espanyol per a estrangers, i a més es pot preparar per als exàmens de Cambridge, Escola Oficial d’Idiomes, Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià i CIEACOVA, Delf i Dalf, CELI, Goethe-Institut, així com les Proves d’Acreditació de Coneixements de Llengües Estrangeres (PACLE) de la Universitat de València amb segell CertAcles .

Més informació en www.centreidiomes.es o en el telèfon 963 067 781