L’estudiantat que ha participat en activitats del Servei d’Esports ja pot sol·licitar els crèdits ECTS

Voluntaris del Servei d'Esports de la Universitat

El Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València comunica que l’estudiantat ja pot sol·licitar els certificats de reconeixement acadèmic (crèdits ECTS) per la participació en activitats esportives durant el curs 2018/2019.

Sol·licitud dels crèdits ECTS curs 2018/2019

Per a demanar els crèdits ECTS, l’estudiant/a ha d’accedir al formulari de sol·licitud i omplir-lo amb totes dades que se li demanen.

Si la persona interessada no pot acudir personalment a recollir el certificat, pot autoritzar una altra persona. Documentació necessària: fotocòpia del DNI de la persona representada i identificació de la persona que realitza la gestió.

Crèdits ECTS al SEF

El SEF concedeix crèdits ECTS per la realització de diferents activitats: programa d’esport adaptat, competicions esportives, escoles esportives universitàries, voluntariat esportiu i programa d’elit AR i AN.