La Fundació General de la Universitat de València, nou membre del Comité Executiu de la Xarxa Espanyola FAL

  • Fundació General UV
  • 17 de setembre de 2017
 
Cristóbal Suria.
Cristóbal Suria.

La Fundació General de la Universitat de València (FGUV) ha passat a formar part del Comité Executiu de la Xarxa Espanyola de la Fundació Anna Lindh (ReFAL) en la Reunió Anual de la ReFAL celebrada el passat 14 de setembre a la seu de Casa Àrab a Madrid. La Fundació General va estar representada pel seu gerent, Cristóbal Suria.

En la reunió va tindre lloc la votació per a la renovació de tres membres del Comité Executiu de la ReFAL, després de la qual la FGUV, que va ser la candidatura més votada, formarà part d’aquest consell juntament amb altres dues entitats que entren en la renovació, que són l’Observatori Blanquerna de Comunicació, Religió i Cultura i l’Associació Azarquiel.

La ReFAL és coordinada per l’Institut Europeu del Mediterrani (IEMed), on es troba la seua seu, i, entre altres funcions, s’encarrega de representar a Espanya la Fundació Anna Lindh, creada per a l’impuls d’iniciatives regionals que defensen un millor enteniment entre pobles, religions i creences, així com els drets humans i la democràcia. Componen la xarxa espanyola de la Fundació Anna Lindh més de 130 organitzacions al país.

La Fundació General de la Universitat de València, com a membre del comité executiu, aportarà al conjunt de les entitats associades la seua experiència en diferents grups de treball de fundacions universitàries d’àmbit estatal, així com en la gestió de projectes de tot tipus i abast. A més, la FGUV és membre de la Junta Directiva de l’Asociación Española de Fundaciones (AEF), i del Comité de Coordinació del Consell Autonòmic de Fundacions de la Comunitat Valenciana. Tot açò contribuirà a la millora del flux de la xarxa amb el suport d’un equip de gestió multidisciplinària.

Amb la seua presència en la ReFAL, la Fundació General de la Universitat de València es proposa crear una xarxa FAL més activa i de major qualitat; enfortir el vincle entre els socis de la xarxa potenciant el treball conjunt entre els socis nacionals i internacionals; i ampliar la visibilitat dels projectes de la xarxa en els contextos social i cultural, per exemple, a través de xarxes socials, l’impuls d’una imatge corporativa sòlida, i el posicionament i la presència de notícies en els mitjans de comunicació valencians.

Sobre la Fundació General de la Universitat de València
La Fundació General de la Universitat de València es va constituir el 1983 per a cooperar en el compliment de les finalitats de la Universitat de València. És una porta oberta de la Universitat de València en la societat, més enllà de la seua missió docent i investigadora, i la seua activitat es fa present en molts diversos àmbits: arts, cultura i patrimoni; atenció a la diversitat; cooperació al desenvolupament; formació; recerca i divulgació; inserció laboral; participació en la Universitat; i promoció i imatge.

A més, forma part d’altres xarxes de fundacions i entitats, la Regional Network Labour Market Monitoring, per a recolzar una millor xarxa de treball a Europa; la Coordinadora Valenciana d’ONGD, encarregada de coordinar les actuacions de les ONGD; i l’Asociación Española de Crowdfunding, per a la promoció del ‘crowdfunding’ com a fórmula valuosa i viable per a empreses i projectes espanyols d’emprenedoria.

El seu màxim responsable és Cristóbal Suria, llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de València i màster en Comptabilitat i Auditoria de Comptes, i en Tributació. Ha treballat com a auditor de comptes en KPMG, realitzant auditories a empreses nacionals i multinacionals de diferents sectors. Així mateix, ha participat en diversos estudis sobre l’anàlisi econòmica i financera sectorial d’empreses de la Comunitat Valenciana immerses en projectes d’innovació tecnològica, a través d’IMPIVA.

Com a expert en gestió de fundacions, ha impartit cursos i conferències sobre pressupostos i programes, associacionisme o mecenatge i patrocini en jornades, trobades i màsters universitaris.