La Generalitat i les Universitats Públiques acorden el retorn a la docència híbrida l’1 de març

  • Gabinet de la Rectora
  • 18 de febrer de 2021
 
Reunió telemàtica dels rectors i rectores amb la consellera d'Universitats

Aquest dijous s’han reunit els rectors i rectores de les universitats públiques valencianes i la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital per analitzar l’evolució de la pandèmia a la Comunitat Valenciana. S’ha acordat el retorn, a partir de l’1 de març, al model de docència híbrida previst en cada universitat per al segon quadrimestre d’aquest curs.

El passat 26 de gener de 2021 la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i el Sistema Universitari Públic Valencià acordaren reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer, i avaluar aquesta situació en funció de l’evolució de la pandèmia a la Comunitat Valenciana.

Aquest dijous 18 de febrer s’han reunit la consellera i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes per tal de fer l’anàlisi de la situació.

Tenint en compte l’actual evolució de les dades sanitàries a la Comunitat Valenciana, en la reunió mantinguda hui s’ha acordat:

  • Reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tenia previst, i aprovat, per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-2021
  • Aplicar el pla de contingència establert i implementat per cada universitat per seguir mantenint la seguretat a les seues instal·lacions, preservant la salut de la comunitat universitària.

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i el Sistema Universitari Públic Valencià continuaran treballant de manera coordinada per tal d’adoptar les decisions que, en cada moment, es consideren més adients per oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones.

Pot consultar el text de l’acord seguint aquest enllaç:

https://www.uv.es/coronavirus/acord%20GVA-SUPV_18-02-2021.pdf

Imatges:

Arxivat en: Covid , Estudis