La Universitat celebra la tradicional Partida de Benvinguda al Trinquet de Pelayo

Cartell de les partides de pilota

El Trinquet de Pelayo ha acollit els dies 10 i 12 d’octubre la tradicional Partida de Benvinguda de la Universitat de València. L’entrada era gratuïta presentant el carnet universitari.

El primer dia, 10 d’octubre, arrancà amb la partida de juvenils a les 16:30 h, i a les 18 h començà la primera trobada de raspall professional que enfrontà Pere Roc II i Raúl contra J. Salvador i Jesús.

La segona jornada va ser el dissabte 12 d’octubre, amb la primera partida de juvenils a les 16:30 h. A la vesprada hi hagué l’enfrontament de professionals, una partida de raspall que encarà Soro II i Félix contra Francés i Javi, a les 18 h.

L’activitat  estava emmarcada en la Setmana Universitària de València de Pilota i estava organitzada per la Universitat de València, amb el suport del Servei d’Educació Física i Esports (SEFUV).

Entrada gratuïta

Com en totes les cites de pilota que tenen el suport de la Universitat de València, el seu alumnat podia presenciar la partida de manera gratuïta, simplement mostrant el seu carnet universitari, i fins que l’aforament estiguera complet.