La Universitat obrirà la biblioteca ‘Joan Reglà’ tots els caps de setmana

Imatge d'arxiu d'una biblioteca de la Universitat

La Biblioteca d'Humanitats ‘Joan Reglà’, al campus de Blasco Ibáñez, estarà oberta tots els caps de setmana del curs 2019-2020. La mesura es posarà en marxa a partir del 23 de novembre i és fruit del compromís de la institució acadèmica amb el seu estudiantat. Així, la biblioteca obrirà els dissabtes i diumenges de 9 a 21 hores. Aquesta obertura es complementarà amb horaris extraordinaris en tots els campus en període d'exàmens.

Amb aquesta decisió el Servei de Biblioteques i Documentació compleix amb una demanda llargament reivindicada i ofereix un servei més ampli al col·lectiu estudiantil, responent a les seues necessitats d'estudi i concentració al llarg de tot el curs.

Cal recordar que durant l'obertura extraordinària serà necessari presentar el carnet de la Universitat de València a l'entrada de la biblioteca.