La Universitat de València, seu dels Campionats d’Espanya Universitaris 2019 en quatre esports

Una imatge d'arxiu de tirc amb arc.

La Universitat de València és la seu dels Campionats d’Espanya Universitaris en quatre esports: handbol, orientació, triatló i tir amb arc. Les competicions se celebren entre els dies 2 de març i 20 de maig. Està prevista la participació de 4.200 esportistes, provinents de 75 universitats.

A les instal·lacions de València de la Universitat es desenvoluparà la competició d’handbol entre els dies 31 de març i 4 d’abril. També a València el tir amb arc (del 6 al 8 de maig). L’orientació serà a Ares dels Oms, del 6 al 8 de maig. Finalment, la competició de triatló, del 10 a l’11 de maig, a Cullera.

L’organització és conjunta de les set universitats (públiques i privades) valencianes. La col·laboradora principal és la Fundació Trinidad Alfonso. També hi haurà suport d’institucions públiques territorials: ajuntaments, diputacions i Consell, així com del titular de la competició, que és el Consell Superior d’Esports.

Tota la informació (seus, calendari, esports...) es pot consultar clicant ací.

Més informació: