Acord per als serveis mínims de la vaga de professorat associat de la Universitat

Rectorat de la Universitat.

Les parts negociadores han arribat aquest dijous a un acord per als serveis mínims de la vaga de professorat associat de la Universitat de València. El document signat garanteix l’avaluació dels mòduls impartits per professorat associat, així com les tutories i l’atenció i orientació de l’alumnat.

El document està signat per la rectora, Mavi Mestre, i pels representants del comitè de vaga.

El text íntegre de l’acord es pot consultar clicant ací.

Arxivat en: Institucional