Conveni per a promoure la inserció laboral en l’àmbit de les Matemàtiques

La Universitat de València i la Reial Societat Matemàtica Espanyola (RSME) han signat un conveni de col·laboració la fi de la qual és la creació, desenvolupament, transmissió i crítica de ciència, tècnica i cultura. El rector de la Universitat Esteban Morcillo i el president de la RSME Francisco Marcellán s'han reunit en l'edifici de Rectorat de la Universitat aquest dimecres 7 de febrer per a fer efectiva la col·laboració.

16 de de febrer de 2018

Participants en la firma del conveni
Participants en la firma del conveni

Entre les activitats previstes s'inclouen la presentació del programa MatEsElla, la programació del Llibre Blanc i el reforç de les eixides professionals de l’estudiantat d'aquesta Universitat en el marc del futur conveni amb la Fundació universitat-Empresa.

A la signatura van assistir també Rafael Crespo, vicerector de Estudis de Postgrau i membre de la Junta de Govern de la RSME; Juan Monterde, degà de la Facultat de Ciències Matemàtiques; Juan José Nuño, delegat de la RSME en la Universitat de València; i Olga Gil professora de la Universitat i expresidenta de la RSME.

La signatura d'aquest conveni, en la línia dels ja signats per la RSME amb altres universitats espanyoles, ve a consolidar accions ja desenvolupades entre les dues institucions i reforça el futur com la celebració en 2019 de l’ICIAM una fita per a la Universitat, per a la RSME i per a tot el conjunt de la Matemàtica espanyola.

Altres Notícies