L’estudiant de la UV Luis Barroso, guardonat en els premis SUPER 2025

  • Servei de Màrqueting i Comunicació
  • 15 de desembre de 2025
 
Foto de Luis Barroso arreplegant el premi

La Universitat de València ha tingut una presència destacada en la gala dels premis SUPER 2025, una de les principals cites de l’esport valencià, en la qual s’ha reconegut l’excel·lència d'esportistes, clubs i institucions de la Comunitat Valenciana. En aquest marc, el judoka i estudiant de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l'Esport, Luis Barroso, ha sigut distingit amb el 'Premi Universitari'.

La gala, organitzada per Superdeporte i Prensa Ibérica, ha servit per a fer valdre els èxits esportius assolits durant l’últim any, així com el compromís de les entitats que impulsen l’esport des de diferents àmbits.

El 'Premi Universitari', que reconeix el rendiment esportiu i acadèmic en l’àmbit universitari, ha sigut atorgat a Luis Barroso pels seus recents èxits internacionals en judo. El trofeu va ser lliurat per Carlos Navarro Roncal, cap de secció d’Activitats Esportives de la Universitat de València, en representació del Servei d’Esports.

L’acte va comptar amb l’impuls d’Iberdrola i el patrocini de diverses entitats, entre les quals es troba també la UV, i va reunir destacades personalitats de l’àmbit esportiu valencià, com el director general d’Esports de la Generalitat Valenciana, Luis Cervera, així com representants de clubs de referència com el Valencia Basket i el Valencia CF.

Entre els 13 guardonats de la nit van destacar Marcelino García Toral, premiat com a entrenador de l’any; les jugadores del Valencia Basket María Araújo, Awa Fam, Raquel Carrera i Elena Buenavida, distingides amb el 'Premi Mèrit Esportiu', i Vicente Iborra, del Levante UD, que va rebre el 'Premi Llegenda'.

Un dels moments més emotius de la vetlada va ser el lliurament del 'Premi Reconstrucció', dedicat a la recuperació de l’activitat esportiva després de la DANA. El guardó va reconéixer l’esforç conjunt de la Fundació Trinidad Alfonso, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana i la Direcció General d’Esports, així com la implicació solidària de diversos clubs.

Amb aquest reconeixement, Luis Barroso culmina una temporada excel·lent i es consolida com un dels referents de l’esport universitari valencià. L’estudiant de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l'Esport de la Universitat de València ha signat un 2025 històric, amb fites com la medalla de plata en els Jocs Mundials Universitaris (FISU) i el bronze en el Grand Prix de Zagreb, resultats que avalen la seua projecció en l’elit internacional del judo i reflecteixen el valor del model esportiu impulsat per la Universitat de València mitjançant el seu Servei d’Esports.

Categories: