Infocupa’t: webinars amb empreses i oportunitats d’ocupació en temps real

El servei d’ocupació de la Universitat de València, UVocupació, ha llançat Infocupa’t. Es tracta d’una eina destinada a planificar trobades online entre l’estudiantat i les persones titulades i les empreses, amb l’objectiu de conéixer l’oferta d’ocupació actual en temps real.

15 de de juliol de 2020

Infocupa’t: webinars amb empreses i oportunitats d’ocupació.
Infocupa’t: webinars amb empreses i oportunitats d’ocupació.

Les persones interessades poden inscriure’s en els diferents webinars programats amb empreses i organitzacions. En aquestes trobades, es pot conéixer el funcionament de l’entitat des de dins, com són els seus processos de selecció o quins perfils busquen, entre altres dades d’interés.

A més, totes les setmanes hi ha trobades online per a conéixer les ofertes d'ocupaciód'UVocupació en temps real. La primera sessió va ser el 29 de juliol i en setembre les dates programades són el 9, 16, 23 i 30 (10 hores).

Per la seua banda, el primer webinar amb empreses se celebràel passat 16 de juliolamb l’empresa Lexer i es va adreçara perfils relacionats amb l’àrea jurídica, igual que els webinars amb l’ICAV (Il·lustre Col·legi d'Advocats de València) el 21 de juliol o amb Andersen Tax & Legal Iberia el 22 de juliol.

Les persones interessades de l’àrea de salut pogueren assistir el dia 17 de juliolal webinar amb BGB Dentistry, on s’informà sobre la professió d’odontòleg/a a Holanda i les possibilitats laborals que existeixen a aquest país, entre altres qüestions. A més, relacionat amb l’àrea de ciències, el 24 de juliol va ser elwebinar amb Eroski, on es donaren a conéixer ofertes d’ocupació adreçades a òptics/ques.

A més, el 20 de juliol es vaprogramarun webinar amb València Activa i el 27 de juliolamb Mimacom, líder en solucions de 'software' i tecnologies innovadores, que incorpora perfils professionals de l’àrea Informàtica i de Telecomunicacions.

Per a poder inscriure’s és necessari estar registrat prèviament en www.uv.es/bolsadetrabajo. L’estudiantat i les persones titulades han d’accedir a la seua fitxa d’usuari per a inscriure’s. Una vegada fet això reben un correu electrònic de confirmació amb tots els detalls de l’esdeveniment.

Les empreses, no obstant això, han d’enviar un correu a uvempleo.empresas@uv.es per a poder realitzar una presentació. S’indicarà el nom de l’empresa, la persona de contacte i el perfil o perfils academicoprofessionals als quals va adreçat el seu webinar. A partir d’ací, se li indicaran els següents passos a seguir.

Altres Notícies