Lliurament de diplomes a la setzena promoció d’alumnes de La Nau Gran

Imatge del lliurament de diplomes d'enguany.

L’alumnat de la setzena promoció de La Nau Gran han rebut els seus diplomes aquest dilluns a La Nau. Es tracta dels estudiants que van cursar amb aprofitament els tres cursos del seu itinerari entre 2014 i 2017. A més, aquells alumnes que van finalitzar cinquè curs al maig de 2017 han recollit els seus títols d’especialització. En total, 236 els diplomes lliurats.

El lliurament ha estat presidit pel rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo. La padrina d'aquesta promoció ha estat la vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat, Mónica Oltra.

Hi han assistit també el vicerector de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa, Ramón López Martín, i la directora del Servei d’Extensió Universitària, Amparo Pérez Carbonell.

Arxivat en: La Nau Gran