Triomf rotund de la Universitat de València en el CAEU per equips amb 11 ors i una plata

  • Unitat Web i Màrqueting
  • 13 de març de 2025
 

La Universitat de València ha aconseguit un resultat excel·lent en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari, les finals del qual es van celebrar el dimecres 12 de març a Alacant. Amb 11 ors i una plata, la UV s'ha consagrat com la gran triomfadora de la competició, imposant-se en la majoria de les finals per equips.

Domini en esports d'equip

 

En futbol femení, la UV va arrasar a la Universitat d'Alacant (UA) amb un contundent 0-10. En bàsquet femení, la victòria va ser ajustada, amb un emocionant 60-61 també davant la UA, mentre que en bàsquet masculí, l'equip de la UV va véncer amb claredat a la Universitat Catòlica de València (UCV) per 56-76.

El voleibol també va tindre protagonisme per a la UV, amb dues victòries: en femení, la Universitat de València va superar a la UA per 2-3, i en masculí es va imposar per 1-3 davant la Universitat Politècnica de València (UPV). En futbol sala masculí, la UV va véncer a la UA amb un marcador de 3-5. L'únic revés va arribar en la final de futbol sala femení, on la Universitat Jaume I (UJI) es va imposar per 3-1 a les nostres jugadores que van ocupar la segona plaça del campionat.

En handbol femení, la UV va haver d'enfrontar-se a la UA després de l'acceptació d'un recurs presentat per la universitat alacantina que la va dur a la final. La Universitat de València es va imposar amb solvència per 20-29.

 

Exhibició en tenis i pàdel

 

Els equips de tenis i pàdel de la UV van demostrar un nivell excepcional en la competició, aconseguint totes dues victòries per 3-0 sense cedir un sol set en cap de les seues modalitats. En tenis, els jugadors de la UV van dominar per complet els seus partits: en la categoria individual masculina, el representant de la UV es va imposar amb autoritat per 6-2 i 6-2. En el quadre femení, la superioritat va ser encara major, amb un contundent 6-0 i 6-0 que no va deixar marge a la rival. En la modalitat mixta, la UV va tancar l'eliminatòria amb un còmode 6-1 i 6-3.

En pàdel, la història es va repetir amb una altra victòria impecable de la UV. En l'individual masculí, l'equip valencià es va emportar el triomf amb un marcador de 6-2 i 6-2, mentre que en el quadre femení, la diferència va ser aclaparadora amb un altre 6-0 i 6-0. En el partit de dobles mixt, la UV va segellar la victòria amb un 6-1 i 6-3, demostrant la seua solidesa en aquesta disciplina.

 

Rugbi: doblet de la UV després d'un format especial

 

A causa de les adaptacions per la DANA, les competicions de rugbi es van resoldre en un mateix dia amb semifinals i finals. En rugbi femení, la UV va derrotar a la UA en semifinals per 35-0 i es va proclamar campiona en imposar-se en la final per 36-0 davant la Universitat Europea de València (UEV). En masculí, la UV va véncer en semifinals a l'UJI per 38-17 i va superar en la final a la UPV per 29-7.

Amb aquests resultats, la Universitat de València reafirma la seua posició de lideratge en l'esport universitari autonòmic i demostra la qualitat i el compromís dels seus esportistes. La nostra enhorabona per a tot l'alumnat participant en aquesta edició del CAEU.
 

Arxivat en: