La Universitat lliura aquest divendres els Premis Ragalo Impuls a l’ApS

La Universitat ha lliurat aquest divendres 4 de maig els Premis Ragalo a l’Impuls de les ApS (Aprenentatge i Serveis). L’acte d’aquesta segona edició dels guardons ha tingut lloc a l’edifici del Rectorat. A més, es presentà la II Promoció de les ApS puntuals de la Universitat. Entregà els premis la vicerectora d’Ocupació i Programes Formatius, Adela Valero.

3 de de maig de 2018

Persones premiades en l'edició dels premis Ragalo aquest 2018
Persones premiades en l'edició dels premis Ragalo aquest 2018

En total s'han lliurat cinc premis. En la categoria d’Arts i Humanitats el projecte guanyador és ApS de mediación artística: mujer y violencia de género; en Ciències de la Salut, el projecte Qué más da: SI-DA; en Ciències Socials i Jurídiques, el projecte Mi-gran(d)o de arena: construyendo una migración segura; en Ciències Bàsiques, Experimentals i Enginyeries, Germinant la teua creativitat; i en la categoria d’Educació (Ciutadania i Crítica Global), el projecte ApS virtual: Español en vivo.

La professora de la Universitat Autònoma de Madrid i experta en ApS, Pilar Aramburuzabala, oferí un conferència i a continuació es presentaren alguns dels projectes que s’han desenvolupat durant aquest curs acadèmic.

La Universitat de València, a través del Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner, va convocar l’alumnat per a participar en la segona edició del Premi Ragalo, nom amb el qual es reconeix Rafaela García López, professora de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de València. Enguany la convocatòria es va obrir a la resta de l’Estat.

El jurat del Premi Ragalo estava compost per Esteban Morcillo, aleshores rector de la Universitat; Isabel Vázquez, vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística; Ramón López, vicerector de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa; Pilar Aramburuzabala, professora de la Universitat Autònoma de Madrid i membre de la Xarxa Universitària Espanyola d’ApS; i Roser Batllé, membre de la Junta Directiva de la Xarxa Espanyola d’ApS.

Altres Notícies