La Universitat de València aprova el nou reglament per a la selecció del Personal d’Administració i Serveis

  • Gabinet de la Rectora
  • 4 de febrer de 2021
 
La Universitat de València aprova el nou reglament per a la selecció del Personal d’Administració i Serveis
Sessió del Consell de Govern del 2 de febrer de 2021.

Amb el consens de tots els agents representats a la Mesa Negociadora de la Universitat de València, el Consell Govern celebrat el passat 2 de febrer de 2021 aprovava el nou reglament de selecció de Personal d’Administració i Serveis (PAS).

El Consell de Govern ha aprovat un nou reglament de selecció de Personal d’Administració i Serveis de la Universitat de València en la sessió ordinària celebrada el passat 2 de febrer.

Aquest reglament havia estat prèviament aprovat per tots els agents representants a la Mesa Negociadora de la Universitat de València, l’instrument de negociació col·lectiva de la institució integrada per l’Administració i les següents organitzacions sindicals: CCOO, CSIF, UGT, STEPV.

Correspon al Consell de Govern, òrgan col·legiat de govern de la Universitat de València responsable de les línies general de la política universitària aprovades pel Claustre, aprovar aquest reglament que substitueix, mitjançant la seua disposició derogatòria, fins a nou acords referents a aquesta matèria i busca regular de manera integral aspectes amb una alta dispersió normativa.

Aquest nou text acordat homologa així processos de selecció d’administració general i administració especial, estableix el concurs-oposició com a modalitat ordinària d’accés a l’administració i elimina elements de discrecionalitat presents a la normativa anterior en la direcció de sistemes més reglats.

Pot consultar el document ací: https://go.uv.es/2g0MasZ