Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Enllaç al formulari d'inscripció a les Jornades

PRESENTACIÓ

Els dies 28 i 29 de setembre de 2018 tindran lloc, a les localitats d'Aras de los Olmos i Chelva, a la comarca dels Serrans, les III Jornades de Museus i CMP de la Comunitat Valenciana "A Museu Obert", organitzades per la Direcció Territorial de València i la Direcció General de Cultura i Patrimoni, en col·laboració amb el Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València.

Enguany, les jornades serviran d'espai de trobada, formació i reflexió sobre quin paper tenen, o poden tindre, els museus, com a intèrprets del territori on es troben i com a dinamitzadors de les comunitats humanes amb què es relacionen. Per fer tot això, comptarem amb un programa diversificat i intens de conferències, taules redones i tallers.

Si teniu més dubtes, ens podeu escriure al correu culturaesport_dtv@gva.es

Enllaç al formulari d'inscripció a les Jornades

Data: De 5 de setembre de 2018 a 29 de setembre de 2018.

Lloc de realització Aras de los Olmos i Chelva.

Imatges: