Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria
El congrés persegueix l’objectiu de teixir noves complicitats que repensen el paper social dels sons a la Mediterrània, a través de la història i en la contemporaneïtat i, en conseqüència, de la mateixa disciplina com a productora de narratives.
La Universitat, a través del Vicerrectorado de Proyección Territorial y Sociedad, presenta un proyecto de actividades territoriales que pretenden difundir y sensibilizar entre la sociedad valenciana la relevancia del Tribunal de las Aguas de la Vega de Valencia.