Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria
La Universidad de Otoño de l’Eliana, impulsada por el Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València, abordará el estado actual de la tecnología y el desarrollo de las Smart Cities, tratando aspectos como la movilidad inteligente, la Internet de las Cosas y el Big Data y la Inteligencia Artificial, y también mostrará la situación de implantación de territorios inteligentes en l’Eliana y en otras poblaciones de la Comunidad Valenciana y del resto de España.
La Universitat de València presenta la primera edició de la Universitat de Tardor de Llíria, fruit de l’estreta col·laboració entre la Universitat de València i l’Ajuntament de Llíria, i amb el finançament de la Diputació de València.
La Universitat de València organiza la 2ª edición de la Universidad de Otoño de Buñol, fruto de la estrecha colaboración entre la Universitat de València y el Ayuntamiento de Buñol, y financiada por la Diputación de Valencia.
La 2a edició de la Universitat d’Estiu de Sagunt porta com a títol “Camins patrimonials. Cruïlles culturals”, amb la fi de posar en valor la incorporació de Sagunt a l´Itinerari Cultural del Consell de Europa: la Ruta de los Fenicis i a la Ruta Europea de Patrimoni Industrial, patrocinada per la Comissió Europea.
La Universitat de València junt a la Diputació de València presenta la primera edició de la Universitat de la Tardor d’Alaquàs, fruit de l’estreta col·laboració entre aquestes institucions i l’Ajuntament d’Alaquàs.