Logo de la Universitat de València Logo Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat Logo del portal

El Rincón de Ademuz forma part de la xarxa d'Universitats Estacionals de la Universitat de València, un programa impulsat pel Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat amb presència en 20 localitats valencianes. Enguany presentem la quarta edició de la Universitat Estacional del Rincón de Ademuz, fruit de l'estreta col·laboració entre la Universitat de València, la Mancomunitat del Rincón de Ademuz, la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, la Diputació de València i Caixa Popular.
La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, l'Ajuntament d'Ayora, la Diputació de València i Caixa Popular creen una vegada més sinergies, aquesta vegada per a consolidar el projecte d'universitats estacionals i traure a la llum la primera edició de la Universitat d'Hivern d'Ayora, centrada en la cultura de la mel.
Alzira forma part de la xarxa d'Universitats Estacionals de la Universitat de València, un programa impulsat pel Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat amb presència en 20 localitats valencianes. Enguany presentem la cinquena edició de la Universitat Estacional d'Alzira, fruit de l'estreta col·laboració entre la Universitat de València, l'Ajuntament d'Alzira, la Diputació de València i Caixa Popular.
La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, presenta la primera edició de la Universitat estacional d'Oliva, fruit de l'estreta col·laboració amb l'Ajuntament de la localitat, la Diputació de València i Caixa Popular.
La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, presenta la tercera edició de la Universitat estacional de Xàtiva, fruit de l'estreta col·laboració amb l'Ajuntament de Xàtiva, la Diputació de València i Caixa Popular.
Enguany presentem la desena edició de la Universitat de Tardor d'Ontinyent (UTO), fruit de l'estreta col·laboració entre la Universitat de València, l'Ajuntament d'Ontinyent, la Diputació de València, Caixa Ontinyent i la Fundació Universitària Campus Ontinyent.
La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, presenta la primera edició de la Universitat Estacional de l'Alt Túria, fruit de l'estreta col·laboració entre la UV, la Mancomunitat de l'Alt Túria, la Diputació de València i Caixa Popular.