Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Conferència UNISOCIETAT a Bétera

UNISOCIETAT Bétera

Data: 16 de maig de 2018 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Castell de Bétera

Descripció:

"A mig camí entre Saguntum, Valentia i Edeta: la vila romana de l'Horta Vella a Bétera", conferència del programa UNIVERSITAT I SOCIETAT de Bétera, a càrrec del professor José Luis Jiménez Salvador.

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial comença el cicle de conferències de la UNIVERSITAT I SOCIETAT de Bétera. Obert a tot el públic.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Bétera..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: