Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Economia de pa sucat amb oli: com són els impostos que paguem?

UNISOCIETAT L'Eliana

Data: 14 de de maig de 2019 de 19:00 a 20:30. Dimarts.

Lloc de realització: Centre de Formació de Persones Adultes de l’Eliana.

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de l’Eliana, a càrrec del professor Francisco Higón Tamarit.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de l’Eliana. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de l’Eliana, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de Camp de Turia, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de l’Eliana, Caixa Popular i la Diputació de València..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: