Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Erasmus en el Territori - Els Alforins. Inscripció oberta.

Vista de Els Alforins

Període de l'esdeveniment: De 29 d'octubre de 2018 a 10 de novembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Moixent - Els Alforins

Descripció:

Sortida 10 de novembre, 09:00 hores. La Universitat de València, per mitjà del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat i el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació, continua seguint amb el programa Erasmus en el Territori. En aquesta 4ª edició ha organitzat uns itineraris formatius que permetran descobrir alguns municipis valencians referents de la seua cultura i el seu patrimoni.

Aquests itineraris estan destinats als estudiants del programa Erasmus de la Universitat per al curs 2018-2019. Les rutes es caracteritzen per la seua vocació formativa, en les quals es pretén il·lustrar els estudiants del Programa Erasmus dels valors patrimonials, culturals i paisatgístics de la geografia valenciana.

Moixent- Els Alforins

La terres dels Alforins estan constituïdes pels municipis de Fontanars dels Alforins, la Font de la Figuera i Moixent. Es tracta d'una frontera natural que comparteix paisatge, clima, economia, història, cultura i tradició. Es troba situat al sud-oest de València, entre el mar i l'altiplà castellà, on un dels seus atractius és el seu paisatge colorista no antropizat entre vinyes, pins, cereals i oliveres.

Amb un ampli patrimoni arqueològic i etnològic destaca La Bastida de les Alcusses, el major assentament ibèric de la Comunitat Valenciana. A més, compta amb un paratge local emblemàtic, “El Bosquet”.

Foto: Ca'l Roig. Autor: M. Francés

Organitza:

Vicerectorat de Projecció

Territorial i Societat i Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació amb la col·laboració del Centre d'Idiomes.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: