Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Història dels moriscs

UNISOCIETAT Massamagrell

Data: 15 de febrer de 2018 de 19:00 a 20:30. Dijous.

Lloc de realització: Centre Cultural de Massamagrell

Descripció:

Conferencia del programa UNIVERSITAT I SOCIETAT de Massamagrell, a cargo del profesor Juan Francisco Pardo Molero.

El Vicerrectorado de Participación y Proyección Territorial continúa el ciclo de conferencias de la UNIVERSITAT I SOCIETAT de Massamagrell. Abierto a todo el público.

Este ciclo pretende complementar la oferta formativa de UNISOCIETAT.

El programa UNIVERSITAT I SOCIETAT surge por la apuesta del Ayuntamiento de Massamagrell, con el apoyo de la Universitat de València, por la formación a lo largo de la vida. Está dirigido a personas de 30 años o más, residentes en el municipio y la comarca de l’Horta Nord, que tengan inquietud por aprender y motivación por la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial en col·laboració amb l’Ajuntament de Massamagrell.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: