Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Inscripció Erasmus al Territori - Sagunt

Teatre de Sagunt. Foto: Unitat de Suport

Període de l'esdeveniment: De 2 de febrer de 2018 a 17 de febrer de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Sagunt

Descripció:

Oberta inscripció en web.

Sortida 17 de febrer.

Sagunt, localitzada a 25 km. al nord de la ciutat de València, és la capital de la comarca del Camp de Morvedre. Situada a la vora del riu Palancia, ocupa un lloc estratègic des del punt de vista geogràfic.

La seua importància històrica es manifesta a través de les seues més de dues mil anys d'existència. Ciutat receptora de diverses cultures (ibèra, romana, islàmica, cristiana i jueva) conserva un valuós patrimoni històric com el seu Teatre Romà, la Via Romana del Pòrtic o la Jueria.

A més, manté un important patrimoni industrial fruit de la seua etapa com a ciutat siderúrgica desenvolupada en la zona del port.

Organitza:

La Universitat de València, per mitjà del Vicerectorat de Participació i Projeccio Territorial i el Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació amb la col.laboració del Centre d'Idiomes.

Contacta: vicerec.participacio.projeccio@uv.es unitatsuport@uv.es

Més informació: