Memòria Democràtica i Patrimoni. 1936-1939

Cartell de l'esdeveniment

Període de l'esdeveniment: De 6 de novembre de 2017 a 17 de novembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 08:30 a 21:30.

Lloc de realització: Centre Multiusos de Lliria

Descripció:

Exposició Memòria Democràtica i Patrimoni. 1936-1939. Conéixer, difondre i posar en valor. Una mostra desenvolupada en 17 plafons que fa una recopilació del patrimoni històric, documental, bèl·lic i de memòria oral al territori valencià com a conseqüència de la Guerra Civil, entre els anys 1936 i 1939.

Organitza:

La Universitat de València a través del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Lliria i Caixa Popular..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: