Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Microorganismes d'estar per casa

UNISOCIETAT Quart de Poblet

Data: 16 de maig de 2018 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Casa de la Cultura de Quart de Poblet

Descripció:

Conferència del programa UNIVERSITAT I SOCIETAT de Quart de Poblet, a càrrec de la professora Hortensia Rico Vidal.

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial continua el cicle de conferències de la UNIVERSITAT I SOCIETAT de Quart de Poblet. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de UNISOCIETAT.

El programa UNIVERSITAT I SOCIETAT sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Quart de Poblet, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de l’Horta Oest, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Quart de Poblet..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: