Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Saber parlar

UNISOCIETAT Bétera

Data: 13 de febrer de 2019 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Castell de Bétera

Descripció:

Conferència del programa UNIVERSITAT I SOCIETAT de Bétera, a càrrec del professor Antonio Briz Gómez.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la UNIVERSITAT I SOCIETAT de Bétera. Obert a tot el públic.

Aquest cicle pretén complementar l’oferta formativa d'UNISOCIETAT.

El programa UNIVERSITAT I SOCIETAT sorgeix per l’aposta de l’Ajuntament de Bétera, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la seua comarca, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Bétera..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: