Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

La Xina, passat i present: el futur entre Occident i Orient

UNISOCIETAT Requena

Data: 24 de d’octubre de 2019 de 19:00 a 20:30. Dijous.

Lloc de realització: Espacio Cultural Feliciano Antonio Yeves de Requena.

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Requena, a càrrec del professor Gabriel Terol Rojo.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Requena. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Requena, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de Requena-Utiel, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Requena, Caixa Popular i la Diputació de València.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: