Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Llíria
La Universitat de València presenta la novena edició de la Universitat de Tardor d´Ontinyent (UTO), fruit de l’estreta col·laboració entre la pròpia universitat, l’Ajuntament d´Ontinyent, Caixa Ontinyent, la Fundació Universitària Campus Ontinyent, la Càtedra InnovatiOnt i l’Institut d’Estudis de la Vall d’Albaida.
Amb el títol “Smart Cities: tecnologia i ciutadania” la Universitat de València presenta la 2a edició de la Universitat de Tardor de l’Eliana fruit de l’estreta col·laboració entre la Universitat de València i l’Ajuntament de l’Eliana, i amb el finançament de la Diputació de València.
La Universitat de València presenta la segona edició de la Universitat de Tardor de Llíria, fruit de l’estreta col·laboració entre la Universitat de València i l’Ajuntament de Llíria, i amb el finançament de la Diputació de València.