
Ja s'ha publicat la resolució de la segona edició dels premis de la Càtedra de Joventut.
Aquests premis tenen com a objectiu fomentar, entre l'estudiantat universitari, l'estudi d'aspectes relacionats amb la joventut.
El premi al millor Treball de Final de Grau (TFG), dotat amb 400 euros, ha sigut per a Carla Murillo Grifo pel seu treball “Programa socioeducatiu de participació social a través de la mediació artística”.
El premi al millor Treball de Final de Màster (TFM), de 500 euros, ha sigut per a Janis Piñana Fernández pel seu treball “La intervenció educativa amb joves als plans de joventut de la xarxa jove valenciana: Anàlisi de la planificació dels polítiques de Joventut participatives i educatives de la Xarxa Jove i propals d’intervenció ajustades al context valencià”
El premi a la millor Tesi Doctoral, dotat amb 1000 euros, ha sigut per a David Gil Solsona per la seua tesi sobre “L'emancipació complexa. Canvis en els processos d'independència juvenil a Espanya entre 1990 i 2020 en perspectiva comparada”