MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
- Assignatura:Comunicació promocional
- Codi:40103
Crèdits |
5 |
Caràcter |
Optativa |
Periode lectiu |
Data d'inici | 05/02/2025 |
Data de finalització | 09/05/2025 |
Examens |
Segona convocatòria segon quadrimestre | Subgrup PT-T | 28/05/2025 00:00 |
- Grup Seminari PT-E
- Grup Teoria PT-T
CastellàFranja: 05/02/2025-05/02/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 12/02/2025-12/02/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 19/02/2025-19/02/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 26/02/2025-26/02/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 05/03/2025-05/03/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 12/03/2025-12/03/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 26/03/2025-26/03/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 02/04/2025-02/04/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 15/04/2025-15/04/2025Dies: DimartsInici: 18:00Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 09/05/2025-09/05/2025Dies: DivendresInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics) - Grup Treball en grup PT-A