

|
Nova adreça:
OPER Universitat de València
Edifici Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. València. |
|
Previsions sobre la nova convocatòria de la Iniciativa de Medicaments Innovadors IMI 2

IMI 2, la Iniciativa de Medicaments Innovadors, participada per la Comissió Europea i la indústria farmacèutica, ha anunciat al seu web els temes de recerca que estan considerant per a futures convocatòries. La propera, que serà la primera sota Horitzó 2020 (el nou programa marc europeu de recerca i innovació), està prevista per a la seua publicació a primers del mes de juliol de 2014, segons informen Marta Gómez Quintanilla i Carolina Carrasco, de la Divisió de Programes de la UE del Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI). Més avall s'hi indica la relació de temes prevists, cadascú amb un enllaç que porta a la informació detallada sobre el tema concret.
http://www.imi.europa.eu/content/future-topics
Future Topics
Topics under consideration for inclusion in future Calls for proposals
The following topics are under consideration for inclusion in the Calls for proposals that will be launched in 2014 under IMI 2:
All information regarding IMI 2 and future Calls for proposals is indicative and subject to the approval of the IMI 2 legislative package and the agreement of the IMI Governing Board on the Call topics.
En relació a la propera convocatòria, el 21 de maig de 2014 IMI celebrarà a Brussel·les un fòrum el programa del qual inclou una sessió de vesprada dedicada a com es durà a terme la innovació en medicaments sota Horitzó 2020 (2014-2020). La informació sobre aquest esdeveniment es troba al web d'IMI:
http://www.imi.europa.eu/events/2014/03/13/imi-stakeholder-forum-2014
Aquest missatge ha estat distribuït a la llista EUROSALUT
(Oficina Proyectos Europeos UV). Per a subscriure-s’hi,
envieu un missatge a l’adreça
listserv@listserv.uv.es amb el següent text: subscribe EUROSALUT Nom Cognoms. Per a cancel·lar la subscripció,
envieu un missatge a l’adreça
listserv@listserv.uv.es amb el text: signoff EUROSALUT.