Unitat de Gestió del Campus de Blasco Ibáñez
Data de publicació: 20-06-2022
MISSIÓ
MISSIÓ
La Unitat de Gestió de Campus de Blasco Ibáñez de la Universitat de València té com a missió: - Gestionar espais a través de la reserva de espais d’ús docent reglat o no, destinats a la comunitat universitària perquè puga realitzar les seues activitats formatives o culturals. Així com la cessió temporal d’ús d’espais per als usuaris externs. - Donar suport als òrgans de govern perquè duguen a terme les activitats institucionals desenvolupades dins del campus. - Controlar i custodiar des de consergeria claus, equipaments, materials i objectes trobats a fi d’assegurar el bon estat i funcionament del campus, així com l’obertura/tancament de les instal·lacions. - Oferir suport econòmic-administratiu als Instituts del campus de Blasco Ibáñez, facilitant les seues activitats científiques, tècniques, docents i divulgatives, destinades al desenvolupament del coneixement i a la difusió dels resultats de recerca. Tot açò amb la finalitat de contribuir eficaçment al desenvolupament de les activitats que es realitzen en el campus.
VIGÈNCIA
Aquesta Carta de Serveis va ser aprovada per Juan Vicente Climent, Gerència, en data 13-06-2022.
La vigència de la carta serà de 4 anys a partir del dia 30-06-2022.
SERVEIS I COMPROMISOS
Servei 1: Atendre totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l’oferta del curs acadèmic (OCA).
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 3: Gestionar la reserva d’espais, disponibles tras l’OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d’acord amb les finalitats pròpies de la UV.
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 4: Gestionar la cessió temporal d’espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d’execució pressupostària vigent.
SUPORT INSTITUCIONAL
Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d’activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com: - Donar curs als acords de Mesa de Campus. - Suport a les eleccions i altres actes institucionals. - Registre electrònic. - Gestió d’accés al pàrquing del personal amb vinculació laboral.
CONSERGERIA
Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions: - Control d’obertura /tancament i custòdia de claus. - Recepció i distribució del correu. - Difondre informació d’interès (cartells, dates d’exàmens i campanyes). - Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts. - Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
SUPORT ALS INSTITUTS DE BLASCO IBÁÑEZ
Servei 7: Proporcionar suport administratiu als òrgans de govern dels Instituts i ERIS en la gestió d’informes, comunicats i reunions per a desenvolupar la seua activitat.
SUPORT ALS INSTITUTS DE BLASCO IBÁÑEZ
Servei 8: Organitzar l’estada del professorat convidat en la Universitat de València.
SUPORT ALS INSTITUTS DE BLASCO IBÁÑEZ
Servei 9: Recopilar i enregistrar tota l’activitat investigadora duta a terme pel PDI per a l’elaboració de la Memòria d’Investigació dels Instituts i ERIS.
SUPORT ALS INSTITUTS DE BLASCO IBÁÑEZ
Servei 10: Donar suport administratiu a l’organització de jornades, congressos i conferències dirigides pel PDI dels Instituts i ERIS.
SUPORT ALS INSTITUTS DE BLASCO IBÁÑEZ
Servei 11: Donar suport al Servei d’Estudiants i Escola de Doctorat en relació als processos vinculats amb màsters i doctorats adscrits als Instituts d’Investigació de Blasco Ibáñez, que inclou preinscripció, intercanvi interuniversitari, tramitació d’expedients de doctorat (dipòsit i defensa de la tesi).
SUPORT ALS INSTITUTS DE BLASCO IBÁÑEZ
Servei 12: Tramitar els expedients dels projectes d’investigació vinculats a convenis, contractes i subvencions sol·licitats pel Servei d’Investigació i PDI adscrit als Instituts i ERIS.
INDICADORS
Indicador | Fòrmula | Descripció meta | Unitats | |
---|---|---|---|---|
1 | Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. | Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF | Evolució negativa | queixes |
2 | Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. | [Nombre de comunicats d’incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d’incidències rebudes] x 100 | 100% | % |
3 | P ercentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d’espais en el termini de 24h. | [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d’espais] x 100 | 100% | % |
4 | Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d’espais. | [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d’espais rebudes] x 100 | 100% | % |
5 | Percentatge d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. | [Nombre d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes d’activació de pàrquing] x 100 | 100% | % |
6 | Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries. | Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d’informació d’interès. | Evolució negativa | queixes |
7 | Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern. | Sumatori del nombre de queixes relatives a la prestació de suport als òrgans de govern | Menor o igual que l’any anterior | queixes |
8 | Percentatge d’estades del professorat convidat organitzades en la data prevista. | (Nombre d’estades del professorat convidat organitzades en la data prevista / Total d’estades organitzades) x 100 | 100% | % |
9 | Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d’Investigació | Sí / No (Sí = 1, No = 0) | Valor = 1 (sí = 1) | Sí = 1, No = 0 |
10 | Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l’organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI. | Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives a l’organització de jornades, congressos i conferències organitzades pel PDI | Menor o igual que l’any anterior | queixes |
11 | Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats. | Mitjana de l’ítem ponderada per nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala Liker 5 (1: Molt en desacord… 5: Molt d’acord). Ítem: “En general, estic satisfet/a amb el lliurament de la documentació dels Instituts de Blasco Ibáñez”. | Major o igual que l’any anterior | escala d’1 a 5 |
12 | Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d’investigació. | Sumatori del nombre de queixes admeses relatives a l’administració dels expedients dels projectes d’investigació | Menor o igual que l’any anterior | queixes |
DRETS I DEURES
DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES
Drets
Els usuaris i les usuàries dels serveis que presta la Unitat de Gestió de Campus de Blasco Ibáñez tenen els drets reconeguts en l’article 13 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i especialment els drets a:
- Ser tractats amb respecte i deferència.
- Rebre un tractament no discriminatori i una atenció adaptada a les seues condicions personals, d’acord amb els recursos disponibles.
- Conèixer la identitat dels responsables i del personal que tramita els procediments que els afecten.
- Conèixer, en qualsevol moment, l’estat de la tramitació de les sol·licituds que hagen cursat.
- Utilitzar les llengües oficials al territori de la Comunitat Valenciana, d’acord amb el que es preveu en l’ordenament jurídic.
- Accedir a la informació pública en els termes previstos en la legislació vigent.
- Presentar els suggeriments, queixes i felicitacions que estimen oportuns en relació amb els serveis prestats per la Unitat de Gestió de Campus de Blasco Ibáñez en els quals siguen part interessada, per les vies establertes.
- Qualsevol altre dret que es derive de la legislació vigent.
Deures
NORMATIVA
NORMATIVA GENERAL
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades personals y Garantia dels drets digitals.
- Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei orgànica 6/2001, del 21 de desembre, d’Universitats i Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la qual es modifica la Llei 6/2001.
- Estatuts de la Universitat de València, aprovats per Decret 128/2004, de 30 de juliol, del Consell de la Generalitat Valenciana i modificats pel Decret 45/2013, de 28 de març.
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
- Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
- Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
NORMATIVA ESPECÍFICA
- Protocol per a l’ús dels espais docents de la Universitat de València. Aprovat pel Consell de Govern d’1 de març de 2011. ACGUV 64/2011.
- Reglament d’execució pressupostària, aprovat per a cada exercici econòmic.
- Reglament de coordinació entre centres de cada campus, aprovat pel Consell de Govern de 6 d’octubre de 2020, ACGUV 144/2020
LOCALITZACIÓ
Localització
Adreça: C/ Gascó Oliag, núm. 5, 3ª planta. 46010 València
Telèfon: 96 398 37 84
Fax:
Adreça electrònica: ucabi@uv.es
Web: http://www.uv.es/ucabi
Horari d’atenció
En les oficines de la Unitat de Gestió de Campus de Blasco Ibáñez en horari d’atenció: 9 a 14 h de dilluns a divendres.
Mitjans de transport públic
Metro: https://www.metrovalencia.es/horarios.php
Autobusos: https://geoportal.emtvalencia.es/visor?lang=es
Valenbisi: https://www.valenbisi.es/es/mapping
PARTICIPACIÓ
FORMES DE PARTICIPACIÓ I COLABORACIÓ
Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:
- Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
- Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
- Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
- Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.
Vies de comunicació
Atenció telefònica: 96 398 37 84
Atenció postal: C/ Gascó Oliag, núm. 5, 3ª planta. 46010 València
Fax:
Adreça electrònica: ucabi@uv.es
Atenció personal: En les oficines de la Unitat de Gestió de Campus de Blasco Ibáñez en horari d’atenció: 9 a 14 h de dilluns a divendres.
Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
Enquestes:
Xarxes socials:
MESURES D’ESMENA
Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.
En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.