CASTELLANO
Logo UVCatàleg de Cartes de Serveis de la Universitat de València

Unitat de Gestió del Campus de Burjassot

Data de publicació: 20-06-2022

MISSIÓ


MISSIÓ

La Unitat de Gestió del Campus de Burjassot de la Universitat de València té com a missió: - Gestionar espais mitjançant la reserva d’espais d’ús docent reglat o no, destinats a la comunitat universitària, perquè hi puga dur a terme activitats formatives o culturals, i també la cessió temporal d’ús d’espais per als usuaris i usuàries externs. - Donar suport als òrgans de govern perquè duguen a terme les activitats institucionals desenvolupades al campus. - Controlar i custodiar des de consergeria claus, equipaments, materials i objectes trobats a fi d’assegurar el bon estat i funcionament del campus, així com l’obertura/tancament de les instal·lacions. Tot això amb la finalitat de contribuir eficaçment al desenvolupament de les activitats que es realitzen al campus.


VIGÈNCIA

Aquesta Carta de Serveis va ser aprovada per Juan Vicente Climent, Gerència, en data 13-06-2022.

La vigència de la carta serà de 4 anys a partir del dia 30-06-2022.


SERVEIS I COMPROMISOS


ATENCIÓ A PERSONES USUÀRIES

Servei 1:
Atendre totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries.
Indicador 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.

GESTIÓ D’ESPAIS

Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l’oferta del curs acadèmic (OCA).
Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d’incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia…).
Indicador 2: Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.

GESTIÓ D’ESPAIS

Servei 3: Gestionar la reserva d’espais, disponibles tras l’OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d’acord amb les finalitats pròpies de la UV.
Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l’espai d’ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.
Indicador 3: P ercentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d’espais en el termini de 24h.

GESTIÓ D’ESPAIS

Servei 4: Gestionar la cessió temporal d’espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d’execució pressupostària vigent.
Compromís 4: Respondre en un termini de 72 hores sobre la disponibilitat o no de l’espai i donar el seu pressupost, comptador des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.
Indicador 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d’espais.

SUPORT INSTITUCIONAL

Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d’activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com: - Donar curs als acords de Mesa de Campus. - Suport a les eleccions i altres actes institucionals. - Registre electrònic. - Gestió d’accés al pàrquing del personal amb vinculació laboral.
Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.
Indicador 5: Percentatge d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.

CONSERGERIA

Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions: - Control d’obertura /tancament i custòdia de claus. - Recepció i distribució del correu. - Difondre informació d’interès (cartells, dates d’exàmens i campanyes). - Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts. - Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
Compromís 6: Dur a terme l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.
Indicador 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries.


INDICADORS

Indicador Fòrmula Descripció meta Unitats
1 Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF Evolució negativa queixes
2 Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. [Nombre de comunicats d’incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d’incidències rebudes] x 100 100% %
3 P ercentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d’espais en el termini de 24h. [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d’espais] x 100 100% %
4 Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d’espais. [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d’espais rebudes] x 100 100% %
5 Percentatge d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. [Nombre d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes d’activació de pàrquing] x 100 100% %
6 Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries. Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d’informació d’interès. Evolució negativa queixes


DRETS I DEURES


DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES

Drets

Les persones usuàries dels serveis que presta la Unitat de Gestió del Campus de Burjassot tenen els drets reconeguts en l’article 13 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en particular:

  • A ser tractats amb respecte i deferència.
  • Rebre un tracte no discriminatori i una atenció adaptada a les seues condicions personals, d’acord amb els recursos disponibles.
  • Conèixer la identitat dels responsables i del personal que tramita els procediments que els afecten.
  • Conèixer, en qualsevol moment, l’estat de la tramitació de les sol·licituds que hagen cursat.
  • Utilitzar les llengües oficials al territori de la Comunitat Valenciana, d’acord amb el que es preveu en l’ordenament jurídic.
  • Accedir a la informació pública en els termes previstos en la legislació vigent.
  • Presentar els suggeriments, queixes i felicitacions que estimen oportuns en relació amb els serveis prestats per la Unitat de Gestió del Campus de Burjassot en els quals siguen part interessada, per les vies establertes.
  • Qualsevol altre dret que es derive de la legislació vigent.

Deures

  • Tractar el personal de la Unitat de Gestió del Campus de Burjassot amb respecte i deferència.
  • Cuidar i usar degudament els béns, equipaments, instal·lacions o recintes de la Universitat o d’aquelles entitats que hi col·laboren.
  • Respectar el nom dels símbols i emblemes de la Universitat o dels seus òrgans, i fer-ne l’ús degut.
  • Respectar els actes acadèmics de la Universitat i les persones que hi participen, sense detriment del lliure exercici d’expressió i manifestació.
  • Presentar la documentació requerida dins el termini previst.
  • Citar la Unitat de Gestió del Campus de Burjassot de la UV com a font en qualsevol document que utilitze informació elaborada per la Unitat de Gestió del Campus de Burjassot.
  • Qualsevol altre deure que es derive de la legislació vigent.
  • NORMATIVA


    NORMATIVA GENERAL

    • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
    • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i Garantia dels drets digitals.
    • Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
    • Llei orgànica 6/2001, del 21 de desembre, d’Universitats i Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la qual es modifica la Llei 6/2001.
    • Estatuts de la Universitat de València, aprovats per Decret 128/2004, de 30 de juliol, del Consell de la Generalitat Valenciana i modificats pel Decret 45/2013, de 28 de març.
    • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
    • Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
    • Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
    • Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
    • Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.

    NORMATIVA ESPECÍFICA

    • Protocol per a l’ús dels espais docents de la Universitat de València. Aprovat pel Consell de Govern d’1 de març de 2011. ACGUV 64/2011.
    • Reglament de funcionament de la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (CG 26-IV-2012, ACGUV 80/2012).
    • Reglament de la Seu Electrònica de la Universitat de València, modificat per l’acord 189/2010, de 27 d’octubre, del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 99/2010).
    • Reglament d’execució pressupostària aprovat per a cada exercici econòmic.
    • Reglament de coordinació entre centres de cada campus, aprovat pel Consell de Govern de 6 d’octubre de 2020, ACGUV 144/2020


    LOCALITZACIÓ


    Localització

    Adreça: C/ del Dr. Moliner. 46100 Burjassot
    Telèfon: 96 354 43 01
    Fax:
    Adreça electrònica:
    Web: http://www.uv.es/unicabu

    Horari d’atenció

    En les oficines de la Unitat de Gestió de Campus de Burjassot en horari d’atenció: 9 a 14 h de dilluns a divendres.

    Mitjans de transport públic

    Metro: https://www.metrovalencia.es/horarios.php
    Autobusos: https://geoportal.emtvalencia.es/visor?lang=es
    Valenbisi: https://www.valenbisi.es/es/mapping

    PARTICIPACIÓ


    FORMES DE PARTICIPACIÓ I COLABORACIÓ

    Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:

    • Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
    • Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
    • Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
    • Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.

    Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.

    Vies de comunicació

    Atenció telefònica: 96 354 43 01
    Atenció postal: C/ del Dr. Moliner. 46100 Burjassot
    Fax:
    Adreça electrònica:
    Atenció personal: En les oficines de la Unitat de Gestió de Campus de Burjassot en horari d’atenció: 9 a 14 h de dilluns a divendres.
    Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
    Enquestes:
    Xarxes socials:


    MESURES D’ESMENA

    Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.

    En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.