Unitat de Gestió del Campus d’Ontinyent
Data de publicació: 20-06-2022
MISSIÓ
MISSIÓ
La Unitat de Gestió del Campus d’Ontinyent de la Universitat de València té com a missió: - Gestionar espais a través de la reserva d’espais d’ús docent reglat o no, destinats a la comunitat universitària per a poder realitzar les seues activitats formatives o culturals. Així com la cessió temporal d’ús d’espais per als usuaris externs. - Donar suport als òrgans de govern perquè porten a terme les activitats institucionals desenvolupades dins del campus. - Controlar i custodiar des de consergeria claus, equipaments, materials i objectes perduts amb la finalitat d’assegurar el bon estat i funcionament del campus, així com l’obertura/tanque d’instal·lacions. Tot açò amb la finalitat de contribuir eficaçment al desenvolupament de les activitats que es realitzen en el campus.
VIGÈNCIA
Aquesta Carta de Serveis va ser aprovada per Esther Alba Pagan, Vicerectorat de Cultura i Societat, en data 07-06-2022.
La vigència de la carta serà de 4 anys a partir del dia 30-06-2022.
SERVEIS I COMPROMISOS
Servei 1: Atendre totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l’oferta del curs acadèmic (OCA).
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 3: Gestionar la reserva d’espais, disponibles tras l’OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d’acord amb les finalitats pròpies de la UV.
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 4: Gestionar la cessió temporal d’espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d’execució pressupostària vigent.
SUPORT INSTITUCIONAL
Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d’activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com: - Suport a les eleccions - Esdeveniments institucionals - Registre electrònic
CONSERGERIA
Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions: - Control d’obertura /tancament i custòdia de claus. - Recepció i distribució del correu. - Difondre informació d’interès (cartells, dates d’exàmens i campanyes). - Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts. - Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
FORMACIÓ
Servei 7: Rebre la documentació relativa a sol·licituds de tramitacions formulats per l’estudiant i remetre-la a la facultat corresponent, en matèria de: - Reconeixement d’estudis oficials parcials de l’alumnat que desitja incorporar-se al centre. - Anul·lació de matrícula total o parcial per causa de força major. - Reconeixement i transferència de credits . - Trasllats d’expedients acadèmics sol·licitats per l’alumnat admés en altres centres. - Certificats acadèmics. - Avançament de convocatòria d’exàmens. - lmpugnació de qualificacions. - Avaluació curricular per compensació.
FORMACIÓ
Servei 8: Prestar adequadament assistència tècnica i administrativa en matèria de matrícula a tots els usuaris del programa UNISOCIETAT.
INDICADORS
Indicador | Fòrmula | Descripció meta | Unitats | |
---|---|---|---|---|
1 | Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. | Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF | Evolució negativa | queixes |
2 | Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. | [Nombre de comunicats d’incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d’incidències rebudes] x 100 | 100% | % |
3 | Percentatge de respostes relatives a la reserva d’espais d’ús docent no reglat en el termini establert de 24h. | [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d’espais] x 100 | 100% | % |
4 | Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d’espais. | [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d’espais rebudes] x 100 | 100% | % |
5 | Satisfacció amb el suport prestat pel personal en esdeveniments institucionals desenvolupats en el campus d’Ontinyent. | Mitjana de l’ítem ponderada per nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala Liker 5 (1: Molt en desacord… 5: Molt d’acord). Ítem 3: “L’ajuda prestada pel personal d’Ontinyent en els esdeveniments institucionals ha estat adequada i suficient”. | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
6 | Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries. | Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d’informació d’interès. | Evolució negativa | queixes |
7 | Percentatge de tramitacions remeses a la facultat corresponent en el termini de 24h. | [Nombre de tramitacions traslladades a la facultat en el termini de 24h / Total de sol·licituds de tramitacions rebudes] x 100 | 100% | % |
8 | Satisfacció amb l’ajuda prestada i les consultes o gestions durant la matrícula en el programa d’UNISOCIETAT. | Mitjana dels ítems ponderada per nombre de respostes vàlides Ítem valorat en escala Likert 5 (1: Molt en desacord… 5: Molt d’acord). Ítem 2: “L’ajuda prestada del personal durant la matrícula assistida ha estat adequada i suficient”. Ítem 3: “Les meues consultes o gestions relacionades amb la matrícula han estat resoltes adequadament pel personal”. | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
DRETS I DEURES
DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES
Drets
Els usuaris i les usuàries dels serveis que presta la Unitat de Campus d’Ontinyent tenen els drets reconeguts a l’article 13 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en particular:
- A disposar d’informació actualitzada i amb continguts adequats sobre els serveis que presta la Secretaria.
- A ser informats amb eficàcia sobre els tràmits que els afecten.
- A ser tractats amb el degut respecte i consideració per tot el personal de la Secretaria.
- A conèixer la identitat del personal que tramita els procediments dels quals siga part.
- A presentar els suggeriments, les queixes i les felicitacions que consideren oportunes sobre els serveis que presta la Secretària i en els quals siguen part interessada.
- A tenir garantida la confidencialitat de les dades personals segons la legislació vigent.
- A disposar de les instal·lacions i dels serveis necessaris perquè els estudiants amb discapacitat física o sensorial puguen cursar els estudis adequadament i obtenir una adequada formació acadèmica.
- A ser atesos en les llengües oficials de la UV que utilitze l’alumne.
- A conèixer els programes de les assignatures i els professors responsables.
- A la igualtat i a no ser discriminats per raó de sexe, ideologia, naixement, llengua, opció sexual, discapacitat o qualsevol altra circumstància.
- A la protecció de la Seguretat Social, en els termes i les condicions que establisquen les disposicions legals que la regulen.
- A l’honor, a la intimitat personal i a la pròpia imatge.
- A qualsevol altre dret que es deriva de la normativa vigent.
Deures
NORMATIVA
NORMATIVA GENERAL
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i Garantia dels drets digitals.
- Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei orgànica 6/2001, del 21 de desembre, d’Universitats i Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la qual es modifica la Llei 6/2001.
- Estatuts de la Universitat de València, aprovats per Decret 128/2004, de 30 de juliol, del Consell de la Generalitat Valenciana i modificats pel Decret 45/2013, de 28 de març.
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
- Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
- Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
NORMATIVA ESPECÍFICA
- Protocol per a l’ús dels espais docents de la Universitat de València. Aprovat pel Consell de Govern d’1 de març de 2011. ACGUV 64/2011.
- Reglament d’execució pressupostària, aprovat per a cada exercici econòmic.
- Reglament de funcionament de la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (CG 26-IV-2012, ACGUV 80/2012).
- Reglament de coordinació entre centres de cada campus, aprovat per el Consell de Govern de 6 d’octubre de 2020, ACGUV 144/2020
LOCALITZACIÓ
Localització
Adreça: C/ Compte Torrefiel, 22. 46870 Ontinyent
Telèfon: 96 291 74 50
Fax:
Adreça electrònica: ontinyent@uv.es
Web: http://www.uv.es/ontinyent
Horari d’atenció
A les dependències de la Unitat de Campus d’Ontinyent en horari d’atenció (de 9 h a 14 h de dilluns a divendres i de 16 h a 18 h dilluns i dimarts).
Mitjans de transport públic
Metro: Renfe: Línia València - Alcoi
Autobusos: Autobusos La Concepción: Línia València - Ontinyent
Valenbisi:
PARTICIPACIÓ
FORMES DE PARTICIPACIÓ I COLABORACIÓ
Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:
- Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
- Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
- Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
- Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.
Vies de comunicació
Atenció telefònica: 96 291 74 50
Atenció postal: C/ Compte Torrefiel, 22. 46870 Ontinyent
Fax:
Adreça electrònica: ontinyent@uv.es
Atenció personal: A les dependències de la Unitat de Campus d’Ontinyent en horari d’atenció (de 9 h a 14 h de dilluns a divendres i de 16 h a 18 h dilluns i dimarts).
Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
Enquestes:
Xarxes socials:
MESURES D’ESMENA
Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.
En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.