Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Persona accedint al web del SPL

Els idiomes de la docència en la Universitat de València estan regulats pel Reglament d'Usos Lingüístics, pel Pla d'increment de la docència en valencià i pels Criteris d'elaboració de l'oferta acadèmica que s'aproven per a cada curs acadèmic.

Si us ha afectat algun incompliment d'aquesta normativa, podeu presentar una reclamació, adreçada als òrgans competents en matèria d'organització docent, mitjançant la plataforma entreu.uv.es.

També, podeu emplenar i imprimir aquest formulari de comunicació d'incidències en la llengua de la docència. En tots els casos, us recomanem presentar-la a:

» El Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat.
» El Consell del departament al qual correspon cada assignatura en qüestió i al qual pertany el professorat encarregat de la docència en l'assignatura.
» Us recomanem que envieu una còpia de la reclamació al Servei de Política Lingüística, a efectes informatius.

A banda del formulari que hi ha més amunt, podeu usar qualsevol model d'instància. Recordeu quedar-vos una fotocòpia del document complet i registrar la reclamació al Registre General de la Universitat de València (av. de Blasco Ibáñez, 13) o al de la secretaria de la vostra facultat. En última instància, si considereu que la vostra reclamació no s'ha resolt de manera satisfactòria, podeu recórrer a la Sindicatura Universitària de Greuges.

Volíeu altres impresos de sol·licitud o enviar-nos un suggeriment o comentari?