Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Premi Mavi Dolç i Gastaldo a treballs audiovisuals

Amb el premi Mavi Dolç i Gastaldo el Servei de Política Lingüística vol impulsar la producció de treballs audiovisuals que contribuïsquen a assolir l’equiparació lingüística del valencià i a promoure els valors del plurilingüisme en tots els àmbits, amb especial atenció a la docència universitària.

Mavi Dolç i Gastaldo
(València 1961 – Barcelona 2009)

Llicenciada en la Universitat de València, es va doctorar en l'Autònoma de Barcelona, on va exercir de professora i d'investigadora, amb especial dedicació a les llengües i als mitjans de comunicació. Va ser una de les impulsores de la Xarxa Vives d'Universitats, de la qual forma part la Universitat de València. La Universitat li ret un senzill homenatge dedicant aquest premi a la seua memòria.

Convocatòria de 2017

Destinataris:

Estudiants i personal actiu de la Universitat de València o d’universitats de la Xarxa Vives.

Requisits:

Els temes tractats en el treball han de tindre relació amb el foment del valencià amb vista a l'assoliment de la igualtat lingüística, especialment en la docència universitària, i amb la promoció del plurilingüisme autocentrat.

Termini de presentació:

Fins al 4 de setembre de 2017.

Dotació econòmica:

El premi està dotat amb 2.500€. La Comissió de Valoració podrà acordar la concessió de fins a cinc accèssits amb un màxim global de 500€.

Documentació i sol·licitud:

» Bases
» Sol·licitud en línia i sol·licitud presencial
» Full de tercers
» Extracte de la publicació en el DOGV