Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

El Servei de Política Lingüística dóna suport a la docència i a la recerca en valencià amb els serveis d'assessorament següents:

• Correcció de textos i materials elaborats pel PDI de la Universitat de València adreçats a la docència a l’aula, a la recerca i a la divulgació científica.
  • Traducció al valencià de textos i materials elaborats pel PDI de la Universitat de València adreçats a la docència a l’aula.
  • Assessorament lingüístic, amb resolució de dubtes i qüestions sobre llenguatge científic.

Abans de qualsevol consulta, us recomanem que feu servir els recursos següents:

Si no trobeu solució als vostres dubtes, podeu fer arribar les consultes i els textos destinats a la docència, la recerca o la divulgació científica que calga corregir o traduir a: assessorament.linguistic@valencia.edu

També podeu optar a un incentiu per a la qualitat en l'elaboració de materials docents (presentacions, apunts, material per a pràctiques, etc.), tesis doctorals i articles d'investigació i divulgació científica.

A més a més, al Centre d'Autoaprenentatge de Llengües del vostre campus us informarem sobre els recursos que us oferim per a millorar el vostre valencià i el vostre anglès: cursos presencials, cursos personalitzats, grups de conversa, materials d'autoaprenentatge, etc.

Volíeu assessorament lingüístic en anglès?