Universitat de ValènciaServei de Recursos Humans -  Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis (PTGAS-PI) Logo del portal

GESTIÓ DE BORSES DE TREBALL

Nova Normativa - Entrada en vigor 1 d'octubre de 2023

Reglament de creació i gestió de borses de treball del personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis de la Universitat de València.

Reglament aprovat pel Consell de Govern d'11 de juliol de 2023. ACGUV 198/2023

Aspectes més rellevants en relació amb la gestió de borses:

Les persones integrants de les borses, per a qualsevol gestió, poden comunicar-se amb el Servei de Recursos Humans PAS mitjançant correu electrònic a pasborsa@uv.es

No obstant això, els tràmits següents hauran de fer-se obligatòriament per Registre Electrònic (seu electrònica UV), dirigit a PAS-BORSA:

  • Activació: Les persones que hagen estat en situació de “no disponibilitat” una vegada transcorregut un termini mínim de tres mesos i desitgen activar-se, una vegada sol·licitat el pas a «disponible» a través dels registre electrònic (entreu), el canvi d’estat en borsa haurà de ser efectiu en un termini màxim de cinc dies hàbils a partir del de la data de la sol·licitud.

És imprescindible que indiquen amb detall la borsa o borses de treball (grup, subgrup i escala/categoria) en les quals desitgen activar-se.

Instruccions per tramitar per Registre Electrònic:

  • En la pestanya “Acceptació”, acceptar les condicions indicades.
  • En la pestanya “General”, elegir: Tipus d’Unitat: Serveis universitaris, generals i centrals – Òrgan al qual se dirigeix: SERVEI DE RECURSOS HUMANS PAS – Tramitació desitjada: Gestions especifiques de la Unitat i al desplegable: PAS-BORSA. Omplir els camps obligatoris marcats amb *.
  • En la pestanya “Exposició i sol·licitud” omplir tots dos camps.
  • En la pestanya “Fitxers adjunts”, punxar sobre el primer “Examinar” i buscar en el PC el document justificatiu i incorporar-lo, només en cas que es desitge adjuntar un document. Recordem que ja no cal justificar documentalment la no acceptació d'un oferiment.
  • En la pestanya “Finalitzar”, acceptar comunicacions telemàtiques marcant el Sí i “Enviar”.

El Servei de Recursos Humans PAS farà la comunicació d’oferiments a les persones integrants de les borses de treball mitjançant telefonades al mòbil personal, telèfon fix, correu electrònic o enviament de missatges SMS.

Cal recordar a les persones integrants que tenen l’obligació de comunicar l’actualització de les seues dades de contacte: adreça completa, número mòbil, correu electrònic, i telèfon fix si escau.

Exclusió de la borsa de treball:

Es produirà l’exclusió en la borsa de treball a la qual es referisca l’oferiment quan:

a) La renúncia expressa de la persona interessada.

b) La pèrdua dels requisits per a accedir a la condició de funcionari o empleat públic de l’escala o categoria a la qual corresponga la borsa de treball.