• Horari Pasqua

17/04/14

Horari Pasqua

Amb motiu de la Pasqua, informem que les nostres oficines romandràn tancades, a tots els efectes, del 18 al 28 d'abril (ambdos inclosos)

• Cursos Formació Transversal

15/04/14

Matricula Cursos Formació Transversal

Del 16 d'abril i fins el 2 de maig estarà oberta la matricula dels cursos de formació transversal de doctorat.

La matricula es farà mitjançant la plataforma de gestió de cursos del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. La matricula s'obrirà a les 10 del matí del dia 16 d'abril i finalitzarà a les 10 hores del 5 de maig.

Més informació sobre el teu programa de doctorat i quines són les activitats transversals que has de cursar, pots consultar-ho accedint a través del següent enllaç

• Llistat Admesos segona Fase Doctorat

10/02/14

Llistat Admesos Segona Fase Doctorat

Publicació Llistat Admessos Programes Doctorat Curs 2013/2014 (2ª fase)

Els alumnes admesos poden pasar a realizar la matrícula a partir de demà 11 de febrer de 2014 i fins al 28 de febrer (independentment de la recepció del mail) 2013. Els alumnes amb estudis aliens a la Universitat de València hauràn de passar  amb la documentació originals dels seus estudis per a la seua compulsa i una foto carnet per a la realització del corresponent carnet d'estudiant.

Els alumnes amb els estudis de la Universitat de Valencia poden pasar a matricular.se han de pasar amb el número de compte bancari

A partir de demà tots els interessats rebràn un mail amb la possibilitat de fer la matrícula online

Les sol.licitudes resoltes i no matriculades amb data 28 de febrer s'entendràn renunciades i quedaràn per a les llistes d'espera

• Resolucions Admissió Programa Doctorat (1ª fase)

18/11/13

Resolucions admisió Programes Doctorat

Publicació Llistat Admessos Programes Doctorat Curs 2013/2014 (1ª fase)

Els alumnes admesos poden pasar a realizar la matrícula a partir de demà 19 de novembre de 2013 i fins al 15 de desembre de 2013. Els alumnes amb estudis aliens a la Universitat de València hauràn de passar  amb la documentació originals dels seus estudis per a la seua compulsa i una foto carnet per a la realització del corresponent carnet d'estudiant.

Les places no matrículades a partir del 2014 s'oferiràn per a les llistes d'espera o per a la segona fase