• Preinscripció Doctorat Curs 2014/2015

23/07/14

Preinscripció Doctorat Curs 2014/2015

La Universitat de València inicia el procés de preinscripció als programes de Doctorats per al curs acadèmic 2014-2015.

Requisits

Sol.licitud

• Resolució Premis Extraordinaris Doctorat

06/06/14

Resolució Premis Extraordinaris Doctorat

Informem  que la Subcomissió de Doctorat de la Comissió d'Estudis de Postgrau, en la reunió celebrada el dia 6 de juny de 2014, i en compliment del que disposen els articles 10 i 11 del  Reglament de premis de Doctorat aprovat pel Consell de Govern d'aquesta Universitat mitjan l'acord 265/2012, ha acordat publicar la PROPOSTA PROVISIONAL de resolució, relativa a la concessió de premis extraordinaris de doctorat.

D'acord amb el que disposen els articles 11 i 14 del Reglament dels Premis Extraordinaris de Doctorat s’obri un termini de deu dies hàbils per a què formulen reclamacions, si escau, davant la Subcomissió de Doctorat de la Comissió d’Estudis de Postgrau. Aquest termini comptarà des de l’endemà de la publicació d’aquest acte al tauler d’anuncis del Servei de Postgrau i la pàgina Web.

-Termini de presentació de reclamacions: del 9 al 19 de juny, ambdós inclusivament.

• Cursos Formació Transversal

15/04/14

Matricula Cursos Formació Transversal

Del 16 d'abril i fins el 2 de maig estarà oberta la matricula dels cursos de formació transversal de doctorat.

La matricula es farà mitjançant la plataforma de gestió de cursos del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. La matricula s'obrirà a les 10 del matí del dia 16 d'abril i finalitzarà a les 10 hores del 5 de maig.

Més informació sobre el teu programa de doctorat i quines són les activitats transversals que has de cursar, pots consultar-ho accedint a través del següent enllaç