• feriapostgrau

28/11/16

Assistència a la Fira de Postgrau de Perú

Dins de la seva política d'internacionalització, la Universitat de València ha participat en la III Fira President de la República del Perú, celebrada en Cusco els dies 25 i 26 de novembre. El vicerector d'Estudis de Postgrau, acompanyat per una delegació del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació i del Servei d'Estudiants, ha estat present juntament amb els representants d'altres seixanta-dos institucions d'educació superior i ambaixades de tot el món.

Segons les dades de l'organització, més de 4.000 estudiants s'han acostat durant aquests dos dies al Centre de Convencions de Cusco per conèixer de primera mà l'oferta de postgrau de les universitats participants. Per l'estand de la Universitat de València han passat més de 700 d'aquests estudiants interessats a estudiar en la nostra institució.

Les beques del Programa Nacional de Beques i Crèdit Educatiu (PRONABEC) del govern del Perú tenen com a objecte finançar la formació dels seus joves graduats i graduades oferint-los la possibilitat d'obtenir un títol de postgrau en universitats estrangeres de prestigi.

Per a més informació sobre el programa, www.pronabec.gob.pe

• CARNETS

10/10/16

Novetats en l'emissió de Carnets Universitaris

L’emissió dels carnets universitaris es realitzarà en les sucursals del Banc de Santander (entitat col·laboradora de la UV) als tres campus de la Universitat. Per a més informació clica ací.

• Llista d'Espera

07/10/16

Resolució Llista d'Espera

Podeu trobar el resultat del procés d'admissió de la llista d'espera de la fase I i llista d'espera en fase II consultant els llistats aquí

• ordinadors

05/10/16

Últimes places de màsters oficials

Vols estudiar un màster oficial? Encara estàs a temps!

Oberta la matrícula de les últimes places de màster oficial de la Universitat.

Més informació ací

• Admissió

22/09/16

RESOLUCIÓ/ADIMISSIÓ FASE II

Podeu trobar el resultat del procés d'admissió en fase II consultant els llistats aquí

• Ampliació

21/07/16

AMPLIACIÓ TERMINI D'AUTOMATRÍCULA-FASE I

El termini d'automatrícula de la Fase I a estudis de màster queda ampliat fins al 25/7/2016 a les 24:00h.

• MatrAssist

07/07/16

Informació Matrícula Assistida Màster

Pròxima l'obertura del termini d'automatrícula, recomanem consultar el document annex, en el que s'informa del lloc i dates de matrícula assistida per Centre. Esta informació serà útil en el cas que en el procés d'automatrícula es produïra algun problema o resultara impossible realitzar-lo per falta de mitjans electrònics.

• Aula infantil

27/06/16

Informació sobre la realització de pràctiques amb persones menors d'edat

En compliment de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, l’estudiant o estudianta que vulga o haja de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors ha d’aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia. Per a més informació clica ací.

• Sessions

29/04/16

Sessions Informatives Màsters Oficials curs 2016/2017

El Vicerectorat d'Estudis de Postgrau ha organitzat unes sessions informatives dirigides a difondre, entre els nostres estudiants i estudiantes d'últim curs de grau o llicenciatura, l'oferta de màsters oficials del pròxim curs 2016-2017.

Les sessions seran les següents:

Campus Lloc Data Hora
    Blasco Ibáñez Saló d'Actes F. Filologia Dimarts, 10 de Maig 11:30
    Blasco Ibáñez Saló d'Actes F. Filologia Dimarts, 10 de Maig 16:00
    Burjassot-Paterna

Sala Charles Darwin,

(Aulari Interfacultatiu)

Dimecres, 11 de Maig 11:30
    Burjassot-Paterna

Sala Charles Darwin,

(Aulari Interfacultatiu)

Dimecres, 11 de Maig 16:00
    Tarongers Aula 101, Aulari Sud Dijous, 12 de Maig 11:30
    Tarongers Aula 101, Aulari Sud Dijous, 12 de Maig 16:00

Les sessions seran presentades pel Vicerector d'Estudis de Postgrau hi  intervindran els directors dels màsters de cadascun dels campus, que realitzaran una breu presentació dels aspectes més rellevants d'aquests estudis (perfil de l'estudiant al qual va dirigit, aspectes més característics del títol i àmbits d'inserció laboral).

Per a més informació de l'Ordre d'Intervenció:

• Preinscripció Màster

14/03/16

Admissió a Estudis de Màster curs 2016-2017

La Universitat de València ha iniciat el procés de preinscripció als màsters universitaris oficials per al curs acadèmic 2016-2017 el  dia 8 de març de 2016.
    El període de sol.licituds romandrà obert des del 8 de març fins al 15 de juny de 2016 per a la primera fase de preinscripció i del 16 de juny fins al 1 de setembre de 2016, per a la segona fase.

Instruccions i requisits de la convocatòria 2016-2017

Oferta Màsters 2016-2017