• Horari Pasqua

16/04/14

Horari Pasqua

Amb motiu de la Pasqua, informem que les nostres oficines romandràn tancades, a tots els efectes, del 18 al 28 d'abril (ambdos inclosos)

• Preinscripció a Estudis de Màster curs 2014-2015

13/03/14

Preinscripció a Estudis de Màster curs 2014-2015

La Universitat de València inicia el procés de preinscripció als màsters universitaris oficials per al curs acadèmic 2014-2015.

Instruccions i requisits de la convocatòria 2014-2015

Oferta Màsters 2014-2015.

• Sessions Informatives Màsters Oficials curs 2014/2015

12/03/14

Sessions Informatives Màsters Oficials curs 2014/2015

El vicerectorat d’Estudis de Postgrau ha organitzant unes sessions informatives dirigides a difondre, entre els nostres estudiants d'últim curs de grau o llicenciatura, l'oferta de màsters oficials del pròxim curs 2014-2015.

Les sessions tindran lloc els dies 8, 9 i 10 d'abril, als campus de Tarongers, Blasco Ibañez i Burjassot-Paterna, respectivament. En cadascun dels campus es realitzaran dues sessions una en horari de matí (11:30 h) i una altra de vesprada (16:00 h).

Les sessions seran presentades per la Vicerectora d’Estudis de Postgrau i en elles intervindran els directors dels màsters de cadascun dels campus que realitzaran una breu presentació dels aspectes més rellevants  d’aquests estudis (perfil de l’estudiant al que va dirigit, aspectes més característics del títol i àmbits d’inserció laboral).

Més informació http://www.uv.es/corporate/postgrau/postgrauval.jpg

• Imagen

09/01/14

Avançament de Convocatòria Treball de Fi de Màster

S'ha publicat en la web del Servei de Postgrau, el termini per a sol·licitar l'avançament de convocatòria d'examen, per a finalitzar els estudis de Màster i el termini extraordinari de matrícula del Treball Fi de Màster. A estos efectes, el termini establit, en ambdós casos, és del 13 al 24 de gener de 2014.

• Màster universitari en Psicologia General Sanitaria

23/12/13

Vacants M.U. en Psicología General Sanitària

Finalitzat el termini de la matrícula en el Màster en Psicologia General Universitària, s'informa que han quedat lliures sis places en la quota d'estudiants de nou ingrés, en el grup de vesprada. Pel que se'n va a procedir a cridar els sis primers estudiants de La Llista d'Espera.
    A estos efectes, es publica la Llista d'Espera de nou, amb les modificacions que ha suposat la resolució de les reclamacions presentades.
    Quant a la crida dels estudiants de Llista d'Espera que passen a admesos, a la vista que es tracta només de sis places a oferir, s'informa que el Servici de Postgrau es posarà en contacte amb els dits estudiants per telèfon o per mail, al llarg d'esta setmana (del 23 al 27 de desembre).

Més Informació

• Màster universitari en Psicologia General Sanitària

30/10/13

Resolucions admisión Màster Universitari en Psicología General Sanitària

S'informa als sol·licitants de preinscripció a Màster Universitari Psicologia General Sanitària que ja poden consultar les instruccions amb l´horari i la llista de sol·licitants admesos, exclosos i en llista d’espera,

Mes informació

• Beques Mobilitat Erasmus Màster

03/10/13

Beques Mobilitat Erasmus Màster

El Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació,  ha convocat el programa de Mobilitat Erasmus Màster de la Universitat de València per al segon semestre del curs acadèmic 2013-2014. Amb aquest programa es concediran beques per a la realització d’estudis de màster en altres universitats europees.

Contacte:
    Servei de Relacions Internacionals i Cooperació de la Universitat de València