• Ampliació

19/06/17

Oberta Fase II preinscripció a estudis de màster

S’han tancat els màsters:

M.U. en Biotecnologia de la Reproducció Humana Assistida i

M.U. en Psicologia General Sanitaria

Consulta la nostra oferta aquí.

Tens fins l’1 de setembre per a preinscriure't. Informa’t del requisits aquí

• Preinscripció Màster

15/06/17

Últim dia Preinscripció Màster

Hui dia 15 de juny a les 14:00 acaba el termini de preinscripció en Fase I per a estudis de màster. No podràs sol·licitar canvis ni modificacions de la teua sol·licitud a partir d'aqueixa hora.

• Preinscripcion fase1

06/06/17

Últims dies-Preinscripció a estudis de màster

Finalitza el termini de presentació de sol·licituds (FASE 1): 15 de juny de 2017. Si compleixes els requisits, no dubtes en pre-inscriure't.

Tota la informació detallada ací

• fira postgrau

12/04/17

Fira Internacional d'Estudis de Postgrau

Dijous 27 d'abril de 12:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h, en el Hotel Luz de Castelló (Carrer del Pintor Oliet, 3 - 12006 Castelló de la Plana)

Acudeix  i informat de l'oferta d'estudis oficials de màster de la Universitat de València.

• Ampliació Oferta

04/04/17

Ampliació de l’oferta de màsters oficials curs 2017-18

S’han incorporat a l’oferta:

• Màster Universitari en Teledetecció i
    • Màster Universitari en Enginyeria en Telecomunicació

Per a més informació clica aquí

• Preinscripció Màster

20/01/17

Obert el termini de preinscripció a Màster per al curs 2017-2018.

Ja pots preinscriu-te en els Màsters Oficials de la Universitat de València! El termini estarà obert des del dia 16 de gener fins a l'1 de setembre de 2017.

La Universitat de València et dóna l'oportunitat de preinscriu-te en qualsevol dels seus màsters oficials en dues fases o períodes.

El primer s'obre aquest dilluns 16 de gener i finalitzarà a les 14:00 hores del 15 de juny de 2017 (hora peninsular). Recorda que cadascun dels màsters compta amb els seus propis requisits d'accés que podràs consultar als seus respectius portals webs abans de preinscriu-te.

Una vegada preinscrita o preinscrit, coneixeràs el resultat de la baremació l'11 de juliol de 2017.Si resultes admesa o admès en el màster, hauràs de matricular-te entre el 17 i el 20 de juliol de 2017.Si has quedat en llista d'espera, cap la possibilitat que el 26 de juliol et pugues matricular en els Màsters Oficials, sempre que s'hagen produït vacants en el procés de matriculació.

Tota la informació està disponible a la web de la Universitat de València. Per a qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres a través de postgrado@uv.es o  les xarxes socials.

• Erasmus

21/12/16

NUEVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS MUNDUS PARA "Máster universitario Erasmus Mundus en Psicología del Trabajo, las Organizaciones y los Recursos Humanos" Curso 2017-2018

NOVA CONVOCATÒRIA DE BEQUES ERASMUS MUNDUS PER

"Màster universitari Erasmus Mundus en Psicologia del Treball, les Organitzacions i els Recursos Humans"

Curs 2017-2018

(https://www.erasmuswop.org)

Nova convocatòria de beques ERASMUS MUNDUS per a estudiants que volen participar en el Màster universitari Erasmus Mundus en Psicologia del Treball, les Organitzacions i els Recursos Humans (WOP-P). El Màster WOP-P té com a objectiu formar els estudiants com a professionals competents en l'àrea de la Psicologia del Treball, les Organitzacions i els Recursos Humans i s'ha consolidat com un dels màsters europeus de més alta qualitat en aquesta àrea aplicada. Els estudis tenen una durada de dos anys (120 crèdits ECTS) i s'han de fer en almenys dues de les quatre universitats que formen part del consorci europeu: Universitat de València (Espanya), Universitat de Barcelona (Espanya), Ànima Mater Studiorum-Università di Bologna (Itàlia), i Universidade de Coimbra (Portugal). Recentment s'han incorporat: la universitat de Brasília al Brasil, la Universitat de Baltimore, Institut de Tecnologia d'Illinois, Institut de Tecnologia de Florida, la Universitat de Puerto Rico i la universitat de Guelph al Canadà.

Pel proper curs 2017-2018 s'ha obert una convocatòria de beques per a estudiants que vulguin estudiar el màster.

a) beques per a estudiants de "Programme Country Institutions", 1000 euros per mes, més ajuda per al pagament de la matrícula i viatges (veure https://www.erasmuswop.org)

b) beques per a estudiants de "Partner Country Institutions", 1000 euros per mes, més ajuda per al pagament de la matrícula i viatges (veure https://www.erasmuswop.org)

Beques estudiants: termini obert del 5 desembre 2016 al 5 març 2017.

Període d'admissió per al màster WOP-P (si no se sol·licita beca Erasmus Mundus): des del 6 març 2017 a Julio-Setembre de 2017.

Més informació a la pàgina web del programa https://www.erasmuswop.org

• CARNETS

10/10/16

Novetats en l'emissió de Carnets Universitaris

L’emissió dels carnets universitaris es realitzarà en les sucursals del Banc de Santander (entitat col·laboradora de la UV) als tres campus de la Universitat. Per a més informació clica ací.

• Llista d'Espera

07/10/16

Resolució Llista d'Espera

Podeu trobar el resultat del procés d'admissió de la llista d'espera de la fase I i llista d'espera en fase II consultant els llistats aquí

• ordinadors

05/10/16

Últimes places de màsters oficials

Vols estudiar un màster oficial? Encara estàs a temps!

Oberta la matrícula de les últimes places de màster oficial de la Universitat.

Més informació ací