• 28/04/17

Convocatòria per a la contractació de personal investigador postdoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS 2015

Resolució per la qual s’accepten renuncies i es concedeixen noves ajudes.

• 12/04/17

Estades de personal investigador en formació - Convocatoria 2017

Resolució per la qual es fa pública la relació definitiva de sol·licituds concedides.

• 06/04/17

Convocatòria 2017 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'ajudes per a infraestructures i equipament d'R+D+I PO FEDER 2014-2020

Comunicació de 4 d'abril de 2017 del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica a les directores i els directors de departaments, instituts i estructures de recerca interdisciplinària relativa a la convocatòria 2017 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'ajudes per a infraestructures i equipament d'R+D+I PO FEDER 2014-2020.

• 31/03/17

Estades de personal docent i investigador - Convocatoria 2017

Relació provisional de sol·licituds admeses i pendents d'esmena en el procediment per a la distribució pressupostària per a el finançament d'estades de personal docent i investigador.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma B: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de projectes d'innovació conjunts entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma A: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de activitats preparatòries de projectes coordinats entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 21/03/17

Estades d'investigadors/res convidats/dades

Relació provisional de sol·licituds admeses, pendents d'esmena i excloses de la convocatòria d'estades d'investigadors/res convidats/dades 2017.

• 08/03/17

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS.

Relació provisional de sol·licituds admeses i excloses de la fase de preselecció de la convocatòria de contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral 2017.

• 08/03/17

Estades d'investigació «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

Resolució de 6 de febrer de 2017 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es convoquen ajudes per a la realització d'estades d'investigació en centres d'investigació o universitats iberoamericanes en el marc del Programa «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

• Subvencions per al desenvolupament de projectes d'investigació en l'àrea de tràfic, mobilitat i seguretat vial

02/03/17

Subvencions per al desenvolupament de projectes d'investigació en l'àrea de tràfic, mobilitat i seguretat vial 2017

L'objecte de la present resolució és la convocatòria en règim de concurrència competitiva de subvencions per a projectes d'investigació en matèria de tràfic, mobilitat i seguretat vial. El termini de presentació de sol·licituds és del 7 de març fins al 28 de març a les 15:00 hores.