• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma B: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de projectes d'innovació conjunts entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma A: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de activitats preparatòries de projectes coordinats entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 21/03/17

Estades d'investigadors/res convidats/dades

Relació provisional de sol·licituds admeses, pendents d'esmena i excloses de la convocatòria d'estades d'investigadors/res convidats/dades 2017.

• 08/03/17

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS.

Relació provisional de sol·licituds admeses i excloses de la fase de preselecció de la convocatòria de contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral 2017.

• 08/03/17

Estades d'investigació «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

Resolució de 6 de febrer de 2017 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es convoquen ajudes per a la realització d'estades d'investigació en centres d'investigació o universitats iberoamericanes en el marc del Programa «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

• Subvencions per al desenvolupament de projectes d'investigació en l'àrea de tràfic, mobilitat i seguretat vial

02/03/17

Subvencions per al desenvolupament de projectes d'investigació en l'àrea de tràfic, mobilitat i seguretat vial 2017

L'objecte de la present resolució és la convocatòria en règim de concurrència competitiva de subvencions per a projectes d'investigació en matèria de tràfic, mobilitat i seguretat vial. El termini de presentació de sol·licituds és del 7 de març fins al 28 de març a les 15:00 hores.

• 27/02/17

Convocatòria per a la contractació de personal investigador postdoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS 2015.

Amb la finalitat d’afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l’activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València convoca ajudes a la investigació del Programa Propi d’Ajudes a la Investigació. Així mateix, el Campus d’Excel·lència Internacional “VLC-CAMPUS”, contempla, dins de les accions de millora científica, la incorporació d’investigadors a nivell pre i postdoctoral en el seu Subprograma “Atracció de Talent”. Resolució amb la baremació provisional de les sol·licituds admeses i la relació provisional de sol·licituds excloses.

• 31/01/17

Convocatòria 2017 de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport del Programa per a la Promoció de la Investigació Científica, el Desenvolupament Tecnològic i la Innovació a la Comunitat Valenciana

Comunicació de 30 de gener de 2017 del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica a les directores i directors de departaments, instituts i estructures de recerca interdisciplinària relativa a la convocatòria 2017 de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport del Programa per a la Promoció de la Investigació Científica, el Desenvolupament Tecnològic i la Innovació a la Comunitat Valenciana.

• 26/01/17

Vè Congrés d’Investigació Biomèdica 2017

Resolució de 30 de desembre de 2016 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es convoca un concurs per a la concessió de premis a la millor comunicació oral i el millor pòster presentats per estudiants de màster al Vè Congrés d'Investigació Biomèdica. Aquesta resolució té caràcter informatiu fins a la seua publicació en el Tauler Oficial de la Universitat de València.

• 18/01/17

Elaboració de projectes europeus - Convocatoria 2017

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2017 de concessió d'ajudes per a l'elaboració de projectes europeus.