31/10/14

Convocatoria d'Ajudes Predoctorals "Atracció de Talent" (2015)

Resolució de 27 d'octubre de 2014 del Recorat de la Universitat de València per la qual es convoquen ajudes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del Subprograma "Atracció de Talent" de VLC-CAMPUS.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 29 de novembre de 2014.

03/09/14

Convocatòria del Ministeri d’Economia i Competitivitat de projectes d’I+D (Excel·lència i Reptes Investigació) per a l’any 2014

En el BOE de 8 d’agost de 2014 s’han publicat, de conformitat amb la nova estructura del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2013-2016, les convocatòries per a projectes del Subprograma Estatal de Generació de Coneixement (Excel·lència) i del Programa Estatal de Investigació, Desenvolupament i Innovació Orientada als Reptes de la Societat (Reptes Investigació) per a l’any 2014.

La convocatòria de R+D Excel·lència, a la que es destinen 125,5 milions d’euros, té com a finalitat finançar projectes d’investigació experimentals o teòrics d’alta qualitat sense orientació temàtica predefinida. Aquestos projectes tenen com a objectiu principal d’obtenir resultats que suposen un avanç significatiu en el coneixement i que tinguen un alt impacte cientificotècnic, internacional, social o econòmic.

Pel seu torn, la convocatòria de R+D Orientada als Reptes de la Societat disposa de 244 milions d'euros, als quals cal afegir-ne 20,5 d'una nova modalitat, Projectes de R+D+I per a joves investigadors sense vinculació o amb vinculació temporal. Té la finalitat de finançar projectes de recerca, experimentals i teòrics, els objectius dels quals contribuïsquen a resoldre qualsevol aspecte recollit en els vuit grans reptes de la societat identificats en l’Estratègia Espanyola de Ciència i Tecnologia i d’Innovació.

05/06/14

Convocatòries de Projectes d'Investigació Precompetitius i d'Adquisicó d'Equipament Científic 2014

Publicació dels llistats provisionals de sol·licituds admeses, pendent de subsanament i denegades de les Convocatòries de Projectes d'Investigació Precompetitius i d'Adquisició d'Equipament Científic, del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica. (Data de Publicació: 5 de juny de 2014)

La documentació per al subsanament de les sol.licituds o les reclamacions s'hauran de presentar, mitjançant la seu electrònica, dins del termini de 10 dies naturals a partir de la data de publicació del present llistat (El termini finalitza a les 23:59 hores del dia 15 de juny de 2014)

• edificio

04/06/14

Convocatòria d'estades de mobilitat en centres estrangers del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports

Amb data 2 de juny de 2014, s'ha publicat en el BOE la Convocatòria d'Estades de mobilitat en centres estrangers del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, que inclou les següents modalitats:

-Estades de mobilitat de professors e investigadors seniors en centres estrangers, inclós el "Programa Salvador de Madariaga" (2014)

-Estades de mobilitat "José Castillejo" per a joves doctors (2014).

Termini de presentació de sol·licituds: 3 de juny a 24 de juny (14:00 h).

Una vegada finalitzat aquest termini, la Universitat de València validarà telemàticament les sol·licituds presentades pels seus professors i investigadors.

14/04/14

Convocatòria d'ajudes del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica (Any 2014) (III)

Resolució de 7 d'abril de 2014, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoquen diferentes ajudes a la inverstigació.

1. Ajudes per a Projectes d'Investigació Precompetitius

2. Ajudes per a l'adquisició i manteniment d'equipament cientíific

EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS FINALITZA EL DIA 13 DE MAIG DE 2014 A LES 24 HORES.

• Rectorat

25/03/14

Convocatòria d'Ajudes de mobilitat d'investigadors dins del conveni subscrit entre ANDALUCIA-TECH i VLC/CAMPUS i l’Universitat de Califòrnia a Berkeley (UCB), Subprograma “Atracció de Talent” del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica

Resolució de 24 de març del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoquen ajudes de mobilitat d’investigadors dins del conveni subscrit entre ANDALUCIA-TECH i VLC/CAMPUS i l’Universitat de Califòrnia a Berkeley (UCB), en el marc del Subprograma “Atracció de Talent” del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica

• Rectorat

12/02/14

Convocatòria d'ajudes del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica (Any 2014) (II)

Resolució de 25 de novembre de 2013, del Rectorat de la Universitat de València, por la qual es convoquen diferents ajudes a la investigació.

1. Ajudes per a estades curtes de beneficiaris dels Programes de Formació de Personal Investigador de caràcter predoctoral del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica
    2. Ajudes per a estades en altres universitats i centres d’investigació
    3. Ajudes per a estades temporals d’Investigadors Convidats, en el marc del Subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS
    4. Ajudes per a la participació en grans iniciatives de la UE i l’elaboració de projectes europeus d’investigació

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 18/01/2014.

PUBLICATS ELS LLISTATS PROVISIONALS DE SOL·LICITUDS ADMESES, PENDENS DE SUBSANAMENT  I DENEGADES (Data de publicació: 12/02/2014)