• estudiantes

21/02/17

II Jornada Poble Sahrauí - Universitat Públiques Valencianes

El dimecres 1 de març, la Universitat Politècnica de València rep a membres de la Universitat de Tifariti i de la comunitat sahrauí a Espanya. Acosta't al saló de graus de l'Escola Superior d'Enginyeria Agronòmica i descobreix com podem donar suport al procés sahrauí des de les nostres universitats. L'entrada és lliure fins a completar l'aforament. A més, el PDI té la possibilitat de participar en el workshop del dia 28 de febrer, en el qual s'analitzaran línies de treball amb la Universitat de Tifariti; les persones interessades en aquest taller previ han d'inscriure's a través de l'UPV.

• logo GVA

20/02/17

Becas de pràctiques professionals de cooperació

La Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació convoca la concessió de quatre beques per a la realització de pràctiques professionals en matèria de cooperació al desenvolupament en les dependències d’aquesta conselleria.

• Foto Sahara

20/02/17

Caravana per la Pau 2017 d'ajuda humanitària als sahrauís refugiats als campaments de Tindouf en Algèria

La comunitat universitària del Campus de Burjassot-Paterna, agraix la participació en la Caravana d’Ajuda Humanitària que cada any organitzen la Federació d`Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí i la delegació de la RASD (República Àrab Sahrauí Democràtica) mitjançant la Mitja Lluna Roja Sahrauí. El proper 4 de març es farà la càrrega dels aliments per al seu embarcament des del port d'Alacant per finalment ser distribuïts entre els sahrauís que viuen refugiats als campaments de Tinduf.

• albergue Peru

02/02/17

Viatge solidari Perú

Des de l'any 2008 la Universitat de València realitza projectes de cooperació en la Comunitat Nativa de Chirikyacu, a la selva amazònica del Perú, amb els quals es pretén donar als pobladors una alternativa a l'explotació dels valuosos recursos naturals de la zona. L'alumnat i professorat de diverses titulacions ha fet estades donant suport a aquestes actuacions, i s'està organitzat per al mes d'agost de 2017 VIATGE SOLIDARI per tal d'implicar la comunitat universitària.

• 29/12/16

Convocatòria 2016 de la Càtedra UNESCO

La Càtedra UNESCO ha obert la convocatòria 2016, destinada al personal d’administració i serveis i al personal docent i investigador de la Universitat de València, per a accions universitàries d’educació per al desenvolupament i de sensibilització per a la cooperació. El termini de presentació de projectes finalitza el 15 de febrer de 2017.

• investigador joven

28/12/16

Concessió Beques Joves Investigadors 2017

Publicació de la concessió de les Beques Joves Investigadors 2017 del Programa 0'7 de la Universitat de València.

• logo ayuntamiento

14/12/16

Presentació noves beques doctorat

El Regidor Delegat de Cooperació al Desenvolupament i Migració de l'Ajuntament de València, Roberto Jaramillo Martínez, i el Vicerector d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València, Guillermo Palao Moreno, presenten el nou programa de beques de doctorat “Juan Castelló-Universitat de València”. 20 decembre 2016, 18:00 hores, Hemicicle de l'Ajuntament de València.

• Foto Sahara

05/12/16

La comunitat universitària del Campus de Burjassot-Paterna, vé participant en la Caravana d’Ajuda Humanitària, que cada any organitzen la Federació d`Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí (fasps@hotmail.com) i la delegació de la RASD (República Àrab Sahrauí Democràtica) mitjançant la Mitja Lluna Roja Sahrauí, aportant sucre, oli i arròs. La recollida d’aliments es farà fins dimecres 21 de desembre.

• 02/12/16

Concessió de Beques Luisa Cardona

Publicació de la Resolució de concessió de les Beques Luisa Cardona per al curs 2016-2017.

• logo UV

24/11/16

V Convocatòria de projectes cooperació al desenvolupament de la Universitat de València

Publicació de la V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament de la Universitat de València de 2016, dirigida als membres de la comunitat universitària. Les ajudes pretenen impulsar la realització de projectes o accions de cooperació al desenvolupament, en els àmbits educatiu, científic, tècnic, cultural i social, que contribuïsquen a millorar la formació i les condicions de vida de la població dels països prioritaris de cooperació.