• 29/12/16

Convocatòria 2016 de la Càtedra UNESCO

La Càtedra UNESCO ha obert la convocatòria 2016, destinada al personal d’administració i serveis i al personal docent i investigador de la Universitat de València, per a accions universitàries d’educació per al desenvolupament i de sensibilització per a la cooperació. El termini de presentació de projectes finalitza el 15 de febrer de 2017.

• investigador joven

28/12/16

Concessió Beques Joves Investigadors 2017

Publicació de la concessió de les Beques Joves Investigadors 2017 del Programa 0'7 de la Universitat de València.

• logo ayuntamiento

14/12/16

Presentació noves beques doctorat

El Regidor Delegat de Cooperació al Desenvolupament i Migració de l'Ajuntament de València, Roberto Jaramillo Martínez, i el Vicerector d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València, Guillermo Palao Moreno, presenten el nou programa de beques de doctorat “Juan Castelló-Universitat de València”. 20 decembre 2016, 18:00 hores, Hemicicle de l'Ajuntament de València.

• Foto Sahara

05/12/16

Caravana per la Pau 2017 d'ajuda humanitària als sahrauís refugiats als campaments de Tindouf en Algèria

La comunitat universitària del Campus de Burjassot-Paterna, vé participant en la Caravana d’Ajuda Humanitària, que cada any organitzen la Federació d`Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí (fasps@hotmail.com) i la delegació de la RASD (República Àrab Sahrauí Democràtica) mitjançant la Mitja Lluna Roja Sahrauí, aportant sucre, oli i arròs. La recollida d’aliments es farà fins dimecres 21 de desembre.

• 02/12/16

Concessió de Beques Luisa Cardona

Publicació de la Resolució de concessió de les Beques Luisa Cardona per al curs 2016-2017.

• logo UV

24/11/16

V Convocatòria de projectes cooperació al desenvolupament de la Universitat de València

Publicació de la V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament de la Universitat de València de 2016, dirigida als membres de la comunitat universitària. Les ajudes pretenen impulsar la realització de projectes o accions de cooperació al desenvolupament, en els àmbits educatiu, científic, tècnic, cultural i social, que contribuïsquen a millorar la formació i les condicions de vida de la població dels països prioritaris de cooperació.

• cartel

22/11/16

III Setmana de la cooperació universitària al desenvolupament

La Universitat de València convoca a tota la comunitat universitària a debatre i reflexionar sobre el desenvolupament humà sostenible i la cooperació. La setmana estarà plena d'activitats en tots els campus de la nostra universitat, del 29 de novembre al 1 de desembre de 2016.

• logo GVA

22/11/16

La Direcció General de Cooperació i Solidaritat, conscient de la importància que suposa l'Objectiu 17 “Aliances per a aconseguir els Objectius”, organitza el pròxim dia 25 de novembre, una Jornada “Aliances per al Desenvolupament Sostenible: nous reptes per a les administracions i la societat civil”, que es celebrarà el pròxim dia 25 de novembre en el Col·legi Major Rector Peset.

• logo GVA

Jornada Dona, Drets Humans i Desenvolupament Sostenible en Igualtat

La direcció general de Cooperació i Solidaritat, en col·laboració amb l'Ajuntament de Castelló de la Plana, ha organitzat una Jornada sobre Dona, Drets Humans i Desenvolupament Sostenible en Igualtat. Edifici Quatre Cantons. Saló d'actes. Carrer d'Enmig, 82. Primer pis. Castelló de la Plana, 1 de desembre de 2016 de 10:00 h. a 14:00 h.

• 24/10/16

Universitat de Tardor

Universitat de Tardor: Els objectius de desenvolupament sostenible. Jornades d'aproximació als 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible aprovats per les Nacions Unides, en la seua agenda per al 2030, en setembre de 2015. 9-11 novembre 2016. Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València. Patrocinat per la Direcció General de Cooperació i Solidaritat de la Generalitat Valenciana.