• logo ayuntamiento

25/05/17

Acte de Lliurament de Diplomes Beques Doctorat Juan Castelló

El Regidor Delegat de Cooperació al Desenvolupament i Migració de l'Ajuntament de València, Roberto Jaramillo Martínez, i el Vicerector d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València, Guillermo Palao Moreno invitan al Acte de Lliuramente de Diplomes del programa de beques de doctorat Juan Castelló del curs 2016-2017. Serà el 6 de juny de 2017, 10:00 hores, al Hemicicle de l'Ajuntament de València.

• logo Servei

17/05/17

V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament 2016

Publicació de la concessió de la V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament 2016 de la Universitat de València.

• estudiants

17/05/17

Beques Doctorat Juan Castelló

Publicació de la concessió de les Beques de Doctorat Juan Castelló del curs 2016-2017.

• logo premios

15/05/17

VIII Edició dels Premis Manuel Castillo

La Universitat de València convoca anualment els Premis Manuel Castillo, amb la finalitat de potenciar i incentivar que els resultats de la recerca, i l'orientació de la seua plasmació escrita o audiovisual, tinguen relació directa amb la cooperació al desenvolupament. Es poden presentar als premis els treballs realitzats individualment o en colaboració durant l'any 2016, en qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana o en qualsevol altre idioma. El termini de presentació de sol.licituds finalitza el 15 de juny de 2017.

• ODS 5 Igualdad de género

04/05/17

Difusió iniciatives sobre Objectius de Desenvolupament Sostenible

III Convocatòria per a la publicació de treballs de visibilización d'activitats relacionades amb l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible 5: “Aconseguir la igualtat entre els gèneres i empoderar a totes les dones i les xiquetes”. Crue Internacionalització i Cooperació, a través del seu Observatori de Cooperació Universitària al Desenvolupament (OCUD), llança aquesta convocatòria per a la promoció i publicació d'articles o altres peces de difusió inèdits sobre cooperació universitària al desenvolupament i a l'Agenda 2030. Data límit 1 de juny de 2017.

• logo ciclo conferencias

25/04/17

Cicle de conferències Comunicació per al Desenvolupament

Cicle de conferències per facilitar espais de trobada on poder abordar les diferents dimensions de la comunicació per al desenvolupament (CpD), les implicacions que suposa al nostre entorn i les accions que els diferents actors socials podem mamprendre per tal d’avançar en la seua aplicació pràctica, amb el suport de la Generalitat Valenciana. Les conferències tindran lloc els dijous del mes de maig a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. Activitat totalment gratuïta, es lliurarà certificat d'assistència.

• Ous de Pasqües

12/04/17

Horari Servei vacances de Pasqua 2017

El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació romandrà tancat del 13 d'abril al 24 d'abril, ambdós inclosos, amb motiu de les vacances de Pasqua. Bones festes!

• laboratori

13/03/17

Convocatòria Beques doctorat Juan Castelló

Publicació de la convocatòria de Beques de doctorat Juan Castelló per al curs 2016-2017. Aquestes beques, que compten amb la col·laboració de l'Ajuntament de València, proporcionen mitjans als estudiants de països desfavorits per a cursar estudis oficials de doctorat en la Universitat de València. El termini de presentació de sol.licituds finalitza el 7 de abril de 2017.

• Becarios

03/03/17

Beques Luis Vives

Publicación de la convocatoria de Becas Luis Vives para el curso 2017-2018. Les Beques Luis Vives proporcionen tots els mitjans per a assolir la formació avançada especialitzada en estudis de màster i sufraguen les despeses de tota l'estada. El termini de sol·licituds finalitza el 3 d'abril de 2017.

• estudiantes

21/02/17

II Jornada Poble Sahrauí - Universitat Públiques Valencianes

El dimecres 1 de març, la Universitat Politècnica de València rep a membres de la Universitat de Tifariti i de la comunitat sahrauí a Espanya. Acosta't al saló de graus de l'Escola Superior d'Enginyeria Agronòmica i descobreix com podem donar suport al procés sahrauí des de les nostres universitats. L'entrada és lliure fins a completar l'aforament. A més, el PDI té la possibilitat de participar en el workshop del dia 28 de febrer, en el qual s'analitzaran línies de treball amb la Universitat de Tifariti; les persones interessades en aquest taller previ han d'inscriure's a través de l'UPV.