La Cooperació Universitària al Desenvolupament és part essencial del compromís social de la Universitat de València, la labor de la qual per a aconseguir el desenvolupament humà i sostenible del país amb el qual es coopera està vinculada a la docència i la recerca, el seu àmbit natural d'actuació. L'Ajuntament de València s'uneix a la dilatada experiència en aquests camps de la Universitat de València per a conjuminar esforços en el projecte comú de contribuir a realitzar tot el potencial humà i aconseguir el desenvolupament sostenible dels països d'origen dels futurs doctors.

Les beques de doctorat Juan Castelló proporcionen mitjans als estudiants de països desfavorits per a cursar estudis oficials de doctorat en la Universitat de València, permetent-los dedicar tots els seus esforços a la labor formativa i investigadora. Els estudiants tornaran als seus països d'origen aportant els seus coneixements i contribuint al fet que s'amplien les opcions dels seus habitants de portar una vida decent, digna i plena.

Convocatòria de beques de doctorat Juan Castelló per al curso 2016-2017.

El termini de presentació de sol.licituds és del 13 de març​ al 7 de abril de 2017.

Sol·licitud

Concessió de les beques