• Acto de Bienvenida

    31/01/13

    Jornada de Benvinguda per a estudiants incoming - VLC/CAMPUS

    El Campus d'Excel·lència Internacional VLC/CAMPUS organitza una Jornada de Benvinguda:

    14 de Febrer a les 18.00 hores. Lloc: Saló d'Actes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (Campus de Blasco Ibáñez, Avinguda Blasco Ibáñez, 32)

    Es imprescindible inscriure's prèviament a través de l'enllaç següent:
    http://www.vlc-campus.com/

  • Reunión de Bienvenida

    31/01/13

    Reunió de Benvinguda per estudiants incoming - Febrero 2013

    Us recordem que el Servei de Relacions Internacionals de la Universitat de València organitzarà una Sessió Informativa de Benvinguda per a estudiants internacionals. Aquesta sessió està oberta a tots vosaltres, sense necessitat d'inscripció prèvia:

    7 de Febrer a les 12.00 hores a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia (Campus de Blasco Ibáñez, Avinguda Blasco Ibáñez, 15)

  • escut de la universitat

    30/01/13

    Resolució provisional Programa Internacional General

    Els estudiants i estudiantes beneficiaris han de presentar el document d'acceptació i assistir a la sessió d'orientació el dia 11 de febrer les 12 hores en l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i CC de l'Educació.

    També es poden consultar la llista d'espera i la llista d'estudiants sense idioma acreditat.

     

  • Entre palmeras

    30/01/13

    Excursions per a estudiants incoming

    El nostre Departament de Geografia organitza excursions on tindràs una ocasió única d'aprendre a comprendre el paisatge valencià en dos dies, des de la costa fins les muntanyes.

  • el món

    30/01/13

    Erasmus Mundus: finançament per acció 2 i 3

    S'obri el període per a que les institucions europees d'educació superior sol.liciten finançament a fi de crear un consorci Erasmus Mundus (acció 2) o promoure l'educació superior europea (acció 3).

    El termini acaba el 15 d'abril 2013

  • dona amb bata blanca

    30/01/13

    Resolució Ajudes Erasmus per a la mobilitat del PAS, curs 2012-2013. Segon termini

     

    Llistat de beneficiaris i exclosos de les ajudes Erasmus per al PAS durant el curs 2012-13. Segon termini

  • Ministeri Educació

    29/01/13

    Informació sobre les beques Séneca 2013-14

    Ens comuniquen des de la CRUE i des del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport que per al curs 2013-2014 no es convocarà l’ajuda Séneca que complementaria econòmicament l’estada SICUE. Els estudiants podran demanar igualment l’intercanvi Sicue a  partir del 4 de febrer prenent en consideració aquesta comunicació.