Esta mostra té per objecte acostar als ciutadans i ciutadanes les funcions i activitats que, tant des de la Universitat de València com des de la Policia Local, es realitzen amb la finalitat de millorar les condicions de vida de la ciutat.
Aquesta mostra sorgeix de la col·laboració entre l’Agència Valenciana del Turisme i la Universitat de València. Els 20 panells que la componen aborden una gran varietat de temes. Des de la gestió del paisatge i el seu ús, l'estratègia turística territorial de la Comunitat Valenciana o la relació entre paisatge i turisme fins a la tipologia dels paisatges.