Logo de la Universitat de València Logo Centre Rus Logo del portal

Oberta la inscripció en el Programa Inserta per a Graus UV

Imatge gràfica del Programa Inserta 2021.

Període de l'esdeveniment: De 25 de març de 2021 a 15 d’abril de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Estàs cursant 3r o 4t de Grau a la Universitat de València i vols millorar la teua ocupabilitat?

El Vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius, a través d’UVocupació i en col·laboració amb Banco Santander, ha obert la inscripció en la 2a edició del Programa Inserta per a la millora de l’ocupabilitat treballant competències clau.

Amb aquest programa podràs adquirir un aprenentatge de competències professionals que t’ajudaran en la teua futura inserció laboral.

Inserta està adreçat especialment a l’estudiantat dels Graus en Nutrició Humana i Dietètica, Criminologia, i Ciències Polítiques i de l’Administració Pública de la UV.

El termini d’inscripció romandrà obert fins el pròxim 15 d’abril inclòs.

No perdes aquesta oportunitat!

Organitza:

Universitat de València

Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius

Fundació General de la Universitat de València

UVocupació

Amb la col·laboració de Banco Santander.

Contacta: uvempleo@uv.es

Més informació: